
Ciekawość napędza ludzi online. W sieci ludzie zwykle chcą coś wiedzieć. Na strony internetowe kierują ich pytania i będą iść dalej, dopóki nie znajdą odpowiedzi. Nie chcielibyśmy, aby odwiedzający sprawdzali strony konkurencji w poszukiwaniu odpowiedzi, prawda? Prawidłowy!
Aby zatrzymać odwiedzających na Twojej stronie, bardzo ważne jest, aby odpowiedzieć na ich pytania. Oprócz pytań dotyczących ich konkretnych potrzeb, odwiedzający mają zwykle tylko 4 proste pytania, świadomie lub nie. Omówmy co, kto, jak i gdzie.
- Co? — Mówiąc dokładniej, czego szukają. To pytanie zajmuje pierwsze miejsce, ponieważ jest najważniejsze podczas sprawdzania stron internetowych. Pierwsze wrażenie jest w tym przypadku ważne, ponieważ ludzie w dzisiejszych czasach nie są tak cierpliwi, aby szukać czegoś, czego potrzebują. Zamiast tego od razu pokaż im, czego potrzebują. Jeśli wiedzą, że masz to, czego potrzebują, nie powinno być żadnego powodu, aby iść gdzie indziej.
- Kto? – Ludzie chcą wiedzieć, czy można Ci zaufać. Dotyczy to zarówno Internetu, jak i prawdziwego życia. Poza swoimi usługami możesz chcieć dodać kilka dobrych słów od klientów gdzieś w swojej witrynie. Dobry projekt i treść są również bardzo ważne, aby Twoja witryna wyglądała na wiarygodną i wiarygodną. Pomagają również informacje o firmie i dane kontaktowe!
- Jak? – Jeśli chodzi o pokrewny temat, użytkownicy chcą wiedzieć więcej o tym, z kim prowadzą interesy. Zadaj sobie pytanie, jak Twoi goście mogą Cię lepiej poznać. Poinformuj ich o sobie więcej za pomocą strony „O nas”, na której możesz określić, czym jest Twoja firma i usługi.
- Gdzie? - Na wypadek, gdyby chcieli się z Tobą skontaktować, powinni wiedzieć, gdzie to zrobić. Przejrzysta strona „Skontaktuj się z nami” zdziała cuda Twojej witrynie, zwłaszcza w zakresie obsługi klienta. Zachowaj prostotę, podając adres e-mail i numer telefonu na swojej stronie kontaktowej, ale dla wygody klienta możesz również wypróbować formularz online.
Jak o tobie? Czy jest coś jeszcze, na co chcesz odpowiedzieć na stronie internetowej?