Jakiś czas temu wyjaśniłem zalety instytucji znajdujących się na Instagramie oraz techniki promowania przedsiębiorstw biznesowych na Instagramie. Ufam, że poczyniłeś kroki w kierunku maksymalizacji możliwości biznesowych Instagrama. W ramach tego warsztatu maksymalizacji biznesu zwrócę uwagę na niektóre praktyki, których należy unikać na Instagramie.
Niektóre z najczęściej powtarzanych z tych praktyk to:
Możesz rozłożyć przesyłanie multimediów na rozsądny okres czasu, ale uważaj, aby nie przeciążyć kanałów obserwujących kilkoma postami w krótkim czasie. W przeciwieństwie do Twittera, gdzie trend jest szybki, Instagram jest znacznie bardziej zrelaksowany dzięki swoim postom.
Hashtagi ułatwiają lokalizację i odnajdywanie zdjęć. Aby zmaksymalizować efekt i zachować zainteresowanie, mają być używane strategicznie. Powinny być używane mądrze, a jeśli chcesz się z nimi nie zgodzić, nie przesadzaj.
Nigdy nie spamuj wpisów innej osoby swoimi komentarzami. Nie używaj go jako drogi do promowania swojej marki lub pozyskiwania obserwujących.
Postaraj się jak najlepiej wchodzić w interakcje z obserwującymi, ponieważ Instagram to aplikacja społecznościowa! Konsoliduj relacje, reagując na komentarze, odpowiedzi i informacje zwrotne. Twoje obowiązki nie kończą się na publikowaniu zdjęć, ale także na zarządzaniu tymi postami.
Choć może to zabrzmieć dziwnie, niektórzy ludzie mogą nielegalnie adoptować zdjęcia innych jako swoje i uwierz mi, to grzech w mediach społecznościowych! Nie tylko jest to uważane za złe, ale NAPRAWDĘ możesz znaleźć się po złej stronie swoich obserwujących, jeśli zostaniesz odkryty.
Jakieś inne błędy na Instagramie, które Twoim zdaniem instytucje muszą ominąć? Podziel się swoimi opiniami w komentarzach poniżej.