
Kto wiedział, że biuletyny e-mailowe mogą być narzędziami do budowania relacji, prawda? Dobrze wykonany biuletyn może rozpocząć rozmowę zarówno z klientami, jak i klientami i może być wykorzystany w strategii marketingowej Twojej firmy. Dzięki tym e-mailom możesz promować swoje usługi, zwiększać aktywność w witrynie i nawiązywać kontakty z ważnymi osobami.
Efekt Twojego e-maila jest jednak ograniczony tylko liczbą subskrybentów, których masz. Wypróbuj te sztuczki, aby zwiększyć liczbę zapisów na subskrypcję e-mail w swojej witrynie.
- Wybierz dobre miejsce na formularz rejestracyjny - Upewnij się, że formularz rejestracyjny jest łatwy do zlokalizowania. Jeśli chcesz dowiedzieć się, który punkt będzie najlepiej działał, spróbuj przesunąć go kilka razy w witrynie, aż znajdziesz miejsce, które przyciąga najwięcej uwagi i subskrypcji.
- Poinformuj klientów o korzyściach płynących z biuletynu - W większości przypadków biuletyny te są uważane za uciążliwe. Aby przyciągnąć rejestrację, dobrze sprzedawaj ją swoim klientom. Postaraj się powiedzieć im, co się dzieje, kiedy subskrybujesz biuletyn e-mailowy. Zazwyczaj korzyści to ekskluzywne lub zaawansowane oferty, które są dostępne z linkiem podanym subskrybentom.
- Wyświetlaj stare biuletyny – Stare biuletyny dawałyby im podgląd lub to, co chcieliby zasubskrybować. Zwiększa to atrakcyjność oferty, ponieważ Twoi subskrybenci nie będą czuli, że zapisują się na coś nieznanego.
- Daj gwarancję prywatności - Ze względu na wiele przestępstw związanych z prywatnością, które są obecnie popełniane, nie możesz winić ludzi za ostrożność. Daj im pewne zapewnienie, że ich dane będą bezpieczne i że nie ujawnisz żadnych dostarczonych przez nich danych. Powinno to pomóc w ich problemach z zaufaniem. – Utwórz przyjazny dla użytkownika formularz rejestracyjny – Spraw, aby był krótki i prosty. Poproś tylko o kilka niezbędnych informacji, takich jak adres e-mail subskrybenta, a może jego imię, abyś mógł odpowiednio zaadresować go w newsletterze. Większość ludzi nie ma cierpliwości do wypełniania długich formularzy, a to wystarczający powód, aby uniknąć proszenia o zbyt wiele informacji.
Co sprawia, że chcesz subskrybować biuletyny e-mailowe? Pomóż nam wszystkim ulepszyć, dzieląc się kilkoma wskazówkami poniżej.