Nie byłoby błędem, gdyby ktoś założył, że większość uważa Google za zło konieczne. Zwykle kolosalna wyszukiwarka jest praktycznie każdym bohaterem, jeśli chodzi o przepływ online. Ale przez lata był zbyt dynamiczny, aby zapewnić komfort i frustrującą optymalizację pod kątem wyszukiwarek.
Ostatnią kroplą dla specjalistów SEO są ostatnie wydania aktualizacji Panda i Penguin, w których ich dawne techniki biznesowe okazały się nieskuteczne, a najczęściej szkodliwe, co pozostawia większość z nas bez wiedzy co do dalszego rozwoju.
Jednak Google dał nam mały prezent, pewnego rodzaju remedium na trudne czasy. Ten opis został zebrany, aby uświadomić Ci znaczenie tego prezentu i jak możesz zmaksymalizować jego zalety.
Większość witryn, w tym Twoja, mogła zostać dotknięta opublikowaniem przez Google aktualizacji algorytmu w kwietniu tego roku. Hiperłącza o niskiej jakości zaczęły być karane w tej aktualizacji Penguin. Jest bardzo prawdopodobne, że masz link, który na dłuższą metę przekierowuje do Ciebie z witryn, które Google ostatnio reklamowało jako miejsce na śmieciowe e-maile, jeśli oczywiście przyzwyczaiłeś się do kogoś, kto przyswoił sobie zasadę gromadzenia tylu linków, ile wynosi możliwy. Niefortunnym produktem końcowym jest przesunięcie rangi w dół na skali rang.
Specjaliści SEO dostrzegli nieuniknioną rzeczywistość – te niespełniające norm, okrężne linki musiały zostać usunięte. Ponieważ byłoby prawie niemożliwe, abyś wykopał wszystkie poprzednie linki do usunięcia po niezliczonych godzinach tworzenia nowych, próby były niestety nieudane. Jedynym sposobem jest komunikowanie się z hostami łącza, błaganie lub, w najgorszym przypadku, grożenie im, aby go wyłączyli. Jak można było przewidzieć, szanse na uzyskanie pożądanego rezultatu tutaj prawie nie istniały. Pytanie zawsze brzmiało, jaka konkretna zachęta zachęciłaby hosta linków do zrobienia dodatkowego kroku w celu usunięcia twoich linków?
Potem przyszła kolej na odszkodowanie od Google za skargi, które się zdarzają; narzędzie Disavow Links.
Narzędzie Google Disavow Links Tool zapewnia hostom linków możliwość wskazania Google brakujących linków w swoich witrynach, a Google zasadniczo przestaje rozpoznawać je jako swoje linki. To takie proste! Jest jednak kilka rzeczy, na które należy zwrócić uwagę:
Zrób swoje badania – ostrzeżenia Google dotyczące nowych narzędzi są jasne jak słońce; jeśli nie odrobisz pracy domowej na swoich linkach, możesz skończyć z usunięciem dobrych linków, a nawet zamiast złych linków. Z pewnością będzie to miało negatywny wpływ na Twoją witrynę i najlepiej temu zapobiec.
Ogranicz dostęp – Największym błędem, jaki możesz popełnić, jest pozwolenie, by władzę sprawowała niewłaściwa osoba. Najlepiej jest ograniczyć dostęp do tego narzędzia tylko do najbardziej zaufanych osób, ponieważ nie chcielibyśmy, aby ktoś uzyskał dostęp do Twojej witryny i wpadł w szał wyrzekania się.
Bing był pierwszy – Bing uruchomił własne narzędzie przed Google i nie należy ich szczególnie pomijać. _ Jeśli zacząłeś korzystać z narzędzia Disavow Links firmy Google, jakie było dotychczas doświadczenie? Naprawdę interesuje mnie twoja historia. Powiedz mi przez sekcję odpowiedzi.