Kilka lat temu wszyscy mówili o Diggu. Minęło wiele lat, ale pamiętasz, jak było to słowo na ustach wszystkich, że nawet ukuto określenie „efekt Dinga”. Efekt Dinga miał miejsce za każdym razem, gdy witryna trafiała na stronę główną Dinga, a następnie wysyłała ruch tak duży, że powoduje awarię serwera. Stało się tak, ponieważ strony internetowe nie były w stanie obsłużyć takiego poziomu ruchu. Spowodowało to, że marketerzy stracili wielkie możliwości, takie jak tworzenie wirusów treści w sieci.
Dziś Ding jest mniej więcej legendą, ale ważne jest, abyś wiedział, że Efekt Dinga jest nadal bardzo aktywny. Dzięki mediom społecznościowym treść może stać się wirusowa poprzez retweety na Twitterze, udostępnianie na Facebooku i ponowne posty. Ta smutna wiadomość jest taka: większość stron internetowych nie radzi sobie ze sławą, co powoduje awarie.
Skoro już to wiesz, czy uważasz, że Twoja witryna może wytrzymać test? Gdy zdecydujesz się przyciągnąć ruch do swojej witryny, ważne jest, aby wiedzieć, czy Twoja witryna poradzi sobie z poziomem ruchu, który wprowadzi udana kampania marketingowa. Jeśli jednak Twoja witryna nie jest w stanie obsłużyć ruchu, pojawi się liczba niefortunnych zdarzeń, takich jak:
Teraz już wiesz, dlaczego ważne jest, aby znać siłę swojej witryny, jeśli chodzi o skoki ruchu. Aby mieć pewność, że Twoja witryna sobie z tym poradzi, jest kilka rzeczy do zrobienia:
Czy w ostatnim czasie doświadczyłeś gwałtownego wzrostu ruchu na swojej stronie? Podziel się swoimi doświadczeniami w sekcji komentarzy.