CO ZROBISZ, GDY BLOGOWANIE PRZESTAJE BYĆ OPCJA?

Skuteczne blogowanie biznesowe ma tylko jeden sekret. Ten sekret nie jest naciągany; to konsekwencja i badania. W ten sposób możesz tworzyć wysokiej jakości treści na swoim blogu. Większość blogerów korzysta nawet z harmonogramu do planowania swoich postów.

To piękne, ponieważ ciągły przepływ treści doprowadzi do:

  • Prawdopodobieństwo uzyskania wyższej pozycji w wyszukiwarkach.
  • Wzrost czytelnictwa i prenumeratorów.
  • To również sprawi, że zostaniesz zauważony. Im więcej publikujesz wysokiej jakości postów, tym większe masz szanse na dotarcie do nowych odbiorców.

Ale jak każdy inny harmonogram, który rysujemy, jest to łatwiejsze, gdy przełożymy je na papier. Jeśli zdecydujesz się blogować co tydzień lub codziennie; będą dni, w których po prostu wpatrujesz się w komputer z wielu powodów. Nie masz pomysłów. Cierpisz na pozornie nieuleczalny blok pisarski. Dobra wiadomość jest taka, że nie jesteś sam. Istnieją tysiące blogerów, którzy są tak samo zdezorientowani jak ty. Ale to nie znaczy, że całkowicie nie masz kontaktu. Podzielę się kilkoma pomysłami, jak zacząć od nowa i być najlepszym w swojej niszy blogowej.

Twoje produkty:

Jeśli Twój blog dotyczy konkretnego produktu, musiałeś wymieniać wszystko, co musisz wiedzieć w kółko. A twoi czytelnicy również mogą być zmęczeni słuchaniem ich. Twoi czytelnicy nie chcą wiedzieć więcej o funkcjach. Oto pomysł: co powiesz na kilka sposobów, w jakie Twój produkt może na nich pozytywnie wpłynąć?

Czy Twoje produkty oferują korzyści zdrowotne? Powiedz im o tym wszystkim. Podziel go na trzy do czterech postów na blogu. Zrób z tego serię. Może to być coś w stylu „5 najważniejszych zalet tego produktu”.

Zrób coś nieszablonowego:

Prawdopodobnie słyszysz to wszyscy. Ale co to oznacza? Oznacza to, że robisz coś, czego byś nie zrobił w pierwszej kolejności. Wymaga wymyślenia nowego, genialnego pomysłu. Nie musi to być cały czas o Twojej firmie. Zrób krok, aby napisać o czymś blisko lub luźno związanym z Twoim blogiem. Oferuj komentarze na ściśle powiązane tematy.

Na przykład pracowałam dla firmy sprzedającej soczewki ochronne dla lekarzy. Ta firma zajmuje się tylko okularami. Blog firmy naturalnie ma lekarzy i dentystów jako czytelników, ale aby zwiększyć czytelnictwo, mogą oni pisać o rzeczach, które lekarze i dentyści mogą chcieć przeczytać. Coś niezwiązanego z soczewkami ochronnymi. Jeśli pojawią się nowe sprzęty medyczne, możesz o tym napisać!

Po prostu zapytaj:

Czasami następny wpis nie jest w Twojej głowie. Musisz poprosić swoich czytelników, a nawet przyjaciół o pomysły. Zapytaj ich o zainteresowania. Czy mają do ciebie pytania? W ten sposób możesz również uzyskać szansę, aby bloger gościnny napisał coś na swojej stronie.

Czy masz mnóstwo pomysłów? Opowiedz nam o tym w komentarzach!