Wcześniej omawialiśmy znaczenie środowiska w tworzeniu nastroju, aby nasz mózg pracował z pełną wydajnością. Nauka pracy w niespiesznym lub nowym i zrelaksowanym otoczeniu pomaga wytworzyć maksymalne pomysły, które mogą poprawić jakość treści. Teraz masz pomysł. Co wtedy z tym zrobisz?
Podczas burzy mózgów prosty pomysł przechodzi przez rygorystyczny proces, który może obejmować kilka testów lub pomiarów. I te pomysły, które są na miejscu i wystarczająco świetne, przetrwają. Zwróć uwagę, że burza mózgów powinna być skierowana na stworzenie jak największej liczby pomysłów, które wzmocnią strategię treści. Często miarą świetnego pomysłu jest to, jak często można go odwrócić lub zmienić w celu uzyskania jak największej liczby odmian. Zróżnicowanie jest ważne w treści. To właśnie sprawia, że produkt, w tym przypadku treści cyfrowe, jest atrakcyjny dla odbiorców. Zróżnicowanie zapewnia, że Twoi odbiorcy ponownie odwiedzą i mogą chcieć więcej. Ciekawy czytelnik, który jest zadowolony z przeczytanych treści, poprawi wskaźnik powracających odwiedzających, a nawet zaowocuje większą liczbą odbiorców. Sposób, w jaki możesz tworzyć odmiany treści, zapewnia stały i rosnący przepływ odwiedzających lub widzów.
Teraz wiemy, jak ważna jest sesja burzy mózgów dla strategii tworzenia pomysłów, omówimy teraz, w jaki sposób możemy jak najlepiej wykorzystać te sesje. Składniki burzy mózgów podzieliłem na osiem części. Zidentyfikujmy najpierw kluczowe elementy niezbędne w procesie burzy mózgów i rozmawiajmy o nich pojedynczo.
Główna strategia. W każdej strategii tworzenia treści musi istnieć główny cel, który jest wspólny dla wszystkich członków zespołu. Muszą znać ten cel, aby móc tworzyć wysokiej jakości treści. Dostosowanie się do tej strategii pomaga uczynić zespół spójną jednostką pracującą nad kampanią. Główna strategia podnosi poziom pomysłów i przyczynia się do szerokiego wyboru różnorodności treści. Na przykład kampania dotyczy zabiegu kosmetycznego. Główną strategią jest „zwiększenie rynku kobiet w wieku od 20 do 30 lat, które interesują się zabiegami kosmetycznymi”. Dopasowanie wszystkich pomysłów do tej głównej strategii skupia się na dynamice i ideacji treści. W tym głównym celu pomysłem może być film lub seria zdjęć opisujących i promujących ulepszenia urody jako sposób na poprawę samooceny i pewności siebie wśród młodych i w średnim wieku kobiet, rozrzuconych w mediach społecznościowych i witrynach zakupów online, które są skierowane do profil demograficzny.
Dane demograficzne. Konieczność profilowania rynku docelowego musi być oparta na dostępnych danych, które często można znaleźć w mediach społecznościowych i innych powiązanych. Pomysły powinny koncentrować się na grupie docelowej, która jest tak zróżnicowana, jak jej preferencje. Pamiętaj, że określony rynek może mieć zmienne preferencje, więc musisz wymyślać pomysły skoncentrowane na tych zmiennych. 21-letnia świeżo upieczona absolwentka może mieć inne preferencje niż 35-letnia pracująca matka.
Narzędzia propozycji słów kluczowych. Aby zoptymalizować wyszukiwanie słów kluczowych, które kieruje do Twojej treści, możesz sprawdzić narzędzia słów kluczowych, takie jak grepword i ubersuggest, które usprawniają tworzenie treści i sprawiają, że jest ona interesująca i daje poczucie integracji. Możesz dosłownie uzyskać tysiące pomysłów na słowa kluczowe z zapytań prawdziwych ludzi, co z kolei pomoże Ci zwiększyć oglądalność treści, co z kolei przekłada się na zwiększenie udziału w widowni. Korzystanie z sugestii słów kluczowych w artykule z treścią z tych narzędzi pomaga uzyskać możliwie maksymalne wyniki wyszukiwania, które mogą generować większy ruch w witrynie kampanii.
Innym instrumentem zaprojektowanym w celu lepszego uzyskiwania bardziej precyzyjnych odpowiedzi na pytania jest aktualizacja Hummingbird firmy Google. To narzędzie powinno generować większy ruch dla tego, co zwykle nazywaliśmy długim ogonem. Long-tail stał się coraz bardziej skuteczną okazją, zwłaszcza dla tych, którzy przewodzą swojemu marketingowi cyfrowemu z tworzeniem treści. Ostatnia część tej serii znajdzie się na moim następnym blogu.