
Mimo że ludzie twierdzą, że jakość jest lepsza niż ilość, są też tacy, którzy twierdzą, że siła tkwi w liczbach. Jeśli chodzi o obserwatorów w mediach społecznościowych, ilość waży więcej niż ilość. Liczba Twoich obserwujących jest zauważana przez osoby, które widzą Twoją stronę, ponieważ jest to próg zasadności i trafności. Ponieważ tak jest, powinieneś zwracać uwagę na liczbę swoich obserwujących bliżej niż myślisz.
Powiedzmy, że miałeś dzisiaj 1000 obserwujących na Twitterze i coś publikujesz. Następnego dnia zauważasz, że właśnie straciłeś 20 obserwujących. Co poszło nie tak? Dlaczego ci ludzie cię przestali? Co ważniejsze, co możesz z tym zrobić?
Być może mamy dla Ciebie właśnie odpowiedź. Sprawdź poniższą listę, aby utrzymać tę listę obserwujących w górę.
- Za dużo reklam, za mało interakcji - Nikt na Twitterze nie widzi reklam. Jasne, musisz reklamować swoje produkty, ale ludzie chcą oglądać treści, które ich interesują. Postaraj się, aby tweety były bardziej angażujące i utrzymuj reklamy na ściśle niezbędnym poziomie.
- Spam nie jest doceniany - Możesz mieć obserwujących, którzy są poirytowani lub po prostu w złym nastroju. Oglądanie mnóstwa tweetów od tej samej osoby lub strony w swoim kanale nie poprawi ich nastroju. Daj im trochę miejsca, dając trochę miejsca swoim tweetom. Unikaj zbyt częstego tweetowania, aby Twoi obserwatorzy się tobą nie znudzili.
- Cisza nie zawsze jest tak - Ludzie zapominają o rzeczach, zwłaszcza w szybkim Internecie. Aby uniknąć zakopania się w sieci, bądź aktywny. Nie tweetuj za dużo, ale bądź zauważalny. Dobra równowaga wystarczy.
- Proszę o odrobinę wrażliwości - Sukcesy firm są bezpośrednio związane z ich reputacją i powinieneś chronić swój wizerunek tak bardzo, jak to tylko możliwe. Bądź wrażliwy i unikaj tweetowania obraźliwych treści. Pamiętaj, że osoby, które zobaczą obraźliwy tweet, mogą również zgłosić konto, a w najlepszym interesie Twojej firmy jest być w łaskach ludzi.
- Obserwowane są interesujące - Bądź na bieżąco z zainteresowaniami swoich obserwatorów. Czasami, gdy dana osoba widzi, że na koncie nie ma już dla niej interesujących rzeczy, klika przycisk przestań obserwować. Trzymaj się trendów i bądź aktualny. Należy pamiętać, że media społecznościowe są szeroko oparte na zainteresowaniach ludzi i że Twoje tweety powinny być zgodne z tą zasadą
- Aktywność i zaangażowanie – Twoi obserwatorzy nie doceniają strony automatycznej, ale chcą obserwować konto ludzkie. Daj im znać, że nie podążają za botem, angażując ich. Prowadź rozmowy i uważaj na odpowiedzi i retweety na Twój post. Proste polubienie lub retweet to oznaka życia od Ciebie, a Twoi obserwatorzy również poczują się ważni!
- Boty i źli obserwatorzy - Istnieje prawdopodobieństwo, że osoby, które Cię nie obserwują, są tylko botami lub mogą być również obserwatorami spoza rynku docelowego. Jeśli tak jest, to nie musisz się tym zbytnio martwić. Może się to zdarzyć od czasu do czasu, ale ogród jest zdrowszy bez chwastów.
Jak o tobie? Co sprawia, że przestajesz obserwować na Twitterze? Podziel się swoją historią w komentarzach poniżej!