Istotą mediów, zresztą z biznesowego punktu widzenia, jest zwiększenie zasięgu firmy. Platformy medialne mogą służyć do zwiększania swoich wpływów i dotarcia do osób, które w przyszłości mogą być wartościowymi klientami. Brzmi dobrze, prawda? Cóż, to jest skarb, a klucz dostępu do dobrych rzeczy opiera się na tym, jak dobre są twoje relacje z mediami. I niestety nie zawsze jest to coś, co można kupić w sklepie.
Obecnie media mają postać aplikacji internetowych. A dzięki temu jesteś o krok bliżej do szerszego zasięgu! Twitter to platforma, która łączy reporterów mediów głównego nurtu ze światem. Korzystają z Twittera, aby znajdować dobre historie i dzielić się wiadomościami, i to jest miejsce, w którym powinieneś dążyć do nawiązania z nimi kontaktu.
Ważnym pytaniem jest i zawsze było, jak. Jak zacząć? Jak przyciągnąć ich uwagę? Na szczęście dla Ciebie mamy kilka wskazówek, którymi możesz się kierować.
Twitter to dobre miejsce, aby w taki czy inny sposób zwiększyć swoją widoczność. Wypróbuj je, a rozwój może po prostu stać się dla ciebie łatwiejszy.