Ze względu na postęp technologiczny na przełomie XIX i XX wieku nie można się spierać, że gros działań marketingowych odbywa się w Internecie. Ponieważ przy podejmowaniu decyzji o zakupie coraz większą wagę przywiązuje się do Internetu, jeśli nie wzmocnisz swojej gry online typu A, wyniki będą niepożądane.
Dzięki temu, że istnieje niezliczona ilość sposobów na promocję biznesu w sieci, dobrze byłoby dobrze znać się na różnych metodach.
Jedną z metod nawijania potencjalnego biznesu jest element znany jako biała księga. Prawdopodobnie natknąłeś się na to, choć niezrozumiałe, jak ich prawdziwe znaczenia i zastosowania. Na wszelki wypadek, przygotowałem ten krótki przewodnik dla początkujących.
Istnieją różnice co do tego, czym dokładnie jest biała księga. Większość po prostu użyje go w kontekstach, w których inni go używają, nic więcej. Co dokładnie oznacza biała księga?
Z osobistego punktu widzenia biała księga jest zapisem z prawdziwymi faktami i liczbami organizacji, podczas gdy pozostaje dokumentem promocyjnym. Ewentualnie jest to element, który daje wgląd w Twoją organizację, co napędza Twój biznes. Czasem prawdziwe, czasem wymyślone, wystarczy, że czytelnik wykona wybrany przez siebie kierunek.
Cechy dobrej białej księgi to:
Zapewnia prawdziwe badania i statystyki.
Oferuje użytkownikowi przydatne informacje.
Jest dostosowany do wywierania wpływu na czytelnika.
Jest również ciekawa do przeczytania.
Poza tym nie ma żadnych ograniczeń w pisaniu białej księgi. Masz swobodę arbitralności i spontaniczności w swoim pisaniu.
Dokumenty używane do uzyskiwania adresów e-mail – Nie jest obowiązkowe, aby skłonić klienta do dokonania zakupu, ale musisz podać jego dane i zapisać się do późniejszych programów marketingowych, takich jak wysyłki i biuletyny. Nakłonienie zainteresowanego klienta do zapisania się na biuletyny może być bardzo przekonujące. Praktycznie wymieniają swoje dane na przydatne informacje w białej księdze.
Dokumenty na zakupy – ma to na celu zachęcenie klientów do zakupu Twoich produktów. Biała księga przedstawia normalny lub codzienny problem, sposób, w jaki zdecydowałeś się go rozwiązać, oraz świadectwa. Kończysz subtelną prośbą, z nastawieniem, że będą zainteresowani produktem i skontaktujesz się z Tobą.
Dokumenty informacyjne – Jest to dokument zawierający w zasadzie więcej informacji o szczegółach firmy i jej działalności. Może to być sytuacja, gdy dana osoba bierze pod uwagę Twoje produkty i potrzebuje więcej wyjaśnień dotyczących Twojej firmy. Zwykle ma to miejsce pod koniec cyklu handlowego, ale może pojawić się w dowolnym momencie.
Za każdym razem, gdy chcesz napisać białą księgę, oto kilka ważnych rzeczy, które najlepiej uwzględnić:
Statystyki – Zbadaj liczby i liczby, aby poprzeć swoje twierdzenia i propozycje. Roszczenie bez statystyk będzie mniej wiarygodne.
Infografiki – Infografika jest estetyczna i ułatwia przyswajanie faktów.
Wstęp – Upewnij się, że zaczynasz pracę od podsumowania, jak to się czasem nazywa, który daje wgląd w to, co trzyma czytelnik.
Na początku
Jeśli jesteś gotowy na napisanie białej księgi, zaplanuj swoją strukturę przed właściwym pisaniem. Zadaj kilka pytań:
Do kogo skierowany jest wpis i jakie są ich zainteresowania?
Co stara się osiągnąć gazeta?
W jakim momencie cyklu sprzedaży zostanie wydany ten dokument?
Prawidłowo skonstruowana biała księga może pozyskać kolejnego klienta. Rób to z pasją.