Przewodnik dla początkujących po białych księgach

Ze względu na postęp technologiczny na przełomie XIX i XX wieku nie można się spierać, że gros działań marketingowych odbywa się w Internecie. Ponieważ przy podejmowaniu decyzji o zakupie coraz większą wagę przywiązuje się do Internetu, jeśli nie wzmocnisz swojej gry online typu A, wyniki będą niepożądane.

Dzięki temu, że istnieje niezliczona ilość sposobów na promocję biznesu w sieci, dobrze byłoby dobrze znać się na różnych metodach.

Jedną z metod nawijania potencjalnego biznesu jest element znany jako biała księga. Prawdopodobnie natknąłeś się na to, choć niezrozumiałe, jak ich prawdziwe znaczenia i zastosowania. Na wszelki wypadek, przygotowałem ten krótki przewodnik dla początkujących.

Definicja

Istnieją różnice co do tego, czym dokładnie jest biała księga. Większość po prostu użyje go w kontekstach, w których inni go używają, nic więcej. Co dokładnie oznacza biała księga?

Z osobistego punktu widzenia biała księga jest zapisem z prawdziwymi faktami i liczbami organizacji, podczas gdy pozostaje dokumentem promocyjnym. Ewentualnie jest to element, który daje wgląd w Twoją organizację, co napędza Twój biznes. Czasem prawdziwe, czasem wymyślone, wystarczy, że czytelnik wykona wybrany przez siebie kierunek.

Cechy dobrej białej księgi to:

  • Zapewnia prawdziwe badania i statystyki.

  • Oferuje użytkownikowi przydatne informacje.

  • Jest dostosowany do wywierania wpływu na czytelnika.

  • Jest również ciekawa do przeczytania.

Poza tym nie ma żadnych ograniczeń w pisaniu białej księgi. Masz swobodę arbitralności i spontaniczności w swoim pisaniu.

Wykorzystanie białej księgi.

  • Dokumenty używane do uzyskiwania adresów e-mail – Nie jest obowiązkowe, aby skłonić klienta do dokonania zakupu, ale musisz podać jego dane i zapisać się do późniejszych programów marketingowych, takich jak wysyłki i biuletyny. Nakłonienie zainteresowanego klienta do zapisania się na biuletyny może być bardzo przekonujące. Praktycznie wymieniają swoje dane na przydatne informacje w białej księdze.

  • Dokumenty na zakupy – ma to na celu zachęcenie klientów do zakupu Twoich produktów. Biała księga przedstawia normalny lub codzienny problem, sposób, w jaki zdecydowałeś się go rozwiązać, oraz świadectwa. Kończysz subtelną prośbą, z nastawieniem, że będą zainteresowani produktem i skontaktujesz się z Tobą.

  • Dokumenty informacyjne – Jest to dokument zawierający w zasadzie więcej informacji o szczegółach firmy i jej działalności. Może to być sytuacja, gdy dana osoba bierze pod uwagę Twoje produkty i potrzebuje więcej wyjaśnień dotyczących Twojej firmy. Zwykle ma to miejsce pod koniec cyklu handlowego, ale może pojawić się w dowolnym momencie.

Skład białej księgi.

Za każdym razem, gdy chcesz napisać białą księgę, oto kilka ważnych rzeczy, które najlepiej uwzględnić:

Statystyki – Zbadaj liczby i liczby, aby poprzeć swoje twierdzenia i propozycje. Roszczenie bez statystyk będzie mniej wiarygodne.

Infografiki – Infografika jest estetyczna i ułatwia przyswajanie faktów.

Wstęp – Upewnij się, że zaczynasz pracę od podsumowania, jak to się czasem nazywa, który daje wgląd w to, co trzyma czytelnik.

Na początku

Jeśli jesteś gotowy na napisanie białej księgi, zaplanuj swoją strukturę przed właściwym pisaniem. Zadaj kilka pytań:

  1. Do kogo skierowany jest wpis i jakie są ich zainteresowania?

  2. Co stara się osiągnąć gazeta?

  3. W jakim momencie cyklu sprzedaży zostanie wydany ten dokument?

Prawidłowo skonstruowana biała księga może pozyskać kolejnego klienta. Rób to z pasją.