PRZEWODNIK PO PRACY Z FREELANCERAMI W TWOICH PROJEKTACH MARKETINGOWYCH

Prowadzenie kampanii marketingowych zawsze było znane z przyciągania różnych freelancerów z różnych nisz, m.in. Eksperci SEO, projektanci, copywriterzy, twórcy treści i tak dalej, z których każdy współpracuje ze sobą, aby Twoja kampania była jak najbardziej skuteczna. Powód, dla którego zatrudniasz dowolnego freelancera, wynika z różnych czynników.

Każdy freelancer z różnych nisz oferuje unikalną usługę, często bardzo przystępną cenowo, koncepcja pełnoetatowego wynagrodzenia pracowniczego jest poza planem, gdy zdobędziesz dobrą, Twoje zmiany są szybsze, a Twoja praca jest wykonywana wydajnie , mógłbym kontynuować z ich korzyściami, ale rozumiesz.

Jako freelancer w pełni popieram wykorzystanie dobrych freelancerów przez firmy, gdy ich umiejętności są potrzebne. Trudno mi powiedzieć, że zatrudnienie freelancera jest wolne od ryzyka. Boli mnie przyznać, że nie każdy freelancer do wynajęcia jest wystarczająco dobry do zatrudnienia, z niektórymi prawie nie można pracować, co na dłuższą metę stwarza dla ciebie więcej problemów. Istnieje kategoria nieudolnych, płacą ci wysokie rachunki i wykonują niechlujną pracę. Niektórzy to po prostu celebryci, z którymi musisz umówić się na spotkanie; nigdy nie są dostępne, gdy ich potrzebujesz.

Ale podjęcie właściwych kroków, gdy potrzebujesz specjalistycznej wiedzy freelancera, zapewni Ci jednych z najlepszych, tych, którzy wykonaliby doskonałą pracę i mieli świetne wyniki. Poniżej znajduje się kilka ważnych wskazówek, które zwiększą Twoje szanse na zatrudnienie dobrego freelancera.

  • Zawsze potwierdzaj wiedzę specjalistyczną przed zatrudnieniem (poproś, aby zobaczyć poprzednie prace): Żaden wolny strzelec przy zdrowych zmysłach, ani biegły, ani nieudolny, nie sprzeda się zbyt nisko. Każdy jest Picasso swojej niszy dla swoich klientów, ale prawdziwym dowodem kompetencji są ukończone prace. Słowo freelancera może być niebezpieczne na dłuższą metę. Żądaj, aby pokazali Ci dowód swojej wiedzy w postaci wcześniej wykonanych prac. Jeśli masz zamiar zatrudnić niezależnego pisarza, poproś o dostęp do linków zawierających dowolne z opublikowanych przez nich tekstów. Niezależny grafik powinien zgłosić kilka swoich wcześniejszych projektów. Bycie świadkiem ich poprzedniej pracy jest bardzo ważne.

  • Rekomendacje i polecenia powinny być częścią menu: Dobry freelancer, który ma pewne doświadczenie, powinien zgromadzić wielu zadowolonych klientów, poprosić o referencje i polecenia. Każdy freelancer, który nie jest w stanie tego zapewnić, prawdopodobnie ma złą historię lub nie ma doświadczenia wartego rozważenia.

  • Mów osobistą rozmowę w czasie rzeczywistym z freelancerem: Dobre połączenie z freelancerem jest bardzo ważne. Jednym ze sposobów na nawiązanie kontaktu lub sprawdzenie, czy istnieje między wami chemia, jest prowadzenie z nimi rozmowy na żywo; może to być rozmowa głosowa, rozmowa wideo lub rozmowa osobista. E-maile lub inne rozmowy tekstowe zawierają tylko tyle emocji. Dobra współpraca z freelancerem daje Ci pewność, że możesz na nim polegać, będziesz potrzebować kogoś, komu możesz zaufać, a posiadanie połączenia wypełni lukę w zaufaniu.

  • Podawaj jasne, zwięzłe i bezpośrednie instrukcje: Nie obchodzi mnie, jak dobry jest freelancer, bez jasnych instrukcji; nie będą w stanie dostarczyć. Nawet Michał Anioł nie może stworzyć projektu, który chcesz, jeśli nie powiesz mu, jak chcesz, aby wyglądał. Twoim przywilejem jest udzielanie wskazówek, których freelancer będzie potrzebował, aby spełnić Twoje pragnienia.

  • Sprawdzaj regularnie postępy swojego freelancera: Udało Ci się znaleźć freelancera, a Twoja praca jest w toku. Powinieneś sprawdzać co jakiś czas u freelancera, jako freelancer jesteśmy dostępni dla każdego, kto potrzebuje naszych usług. Nie myśl, że pracują tylko dla ciebie; zamelduj się, aby upewnić się, że są w sprawie Twojej umowy. Mogą stracić orientację w swoim kontrakcie, nie chcesz, aby twój był wśród straconych.

  • Freelancerzy cenią szybkiego wierzyciela: Wielu klientów nie zdaje sobie sprawy z wagi i siły zachęty do „płatności”; freelancerzy, którzy otrzymują wynagrodzenie na czas, zwykle pracują szybciej i ciężej w następnej pracy. Nie zwlekaj z płatnością, bądź dla nich miły. Zrób to i obserwuj, jak Twoje zmiany stają się szybsze.