Zabójcy bloga biznesowego

Jestem prawie pewien, że znasz się na blogach, ale dlaczego nie znajdujesz tam wielu blogów biznesowych? Dzieje się tak, ponieważ 4 na 5 blogów ulega awarii. A to jeszcze przed osiągnięciem 5 postów! Według IBM, oszałamiający 80% wskaźnik niepowodzeń to problem, z którym borykają się blogi biznesowe.

Zbadajmy, dlaczego te awarie się zdarzają, i wyciągnijmy wnioski z tych powodów. Mamy nadzieję, że pomogą Ci one dotrzeć do więcej niż 5 postów.

Powód 1: Brak zaangażowania

Blogi osobiste to dużo pracy, ale blogi biznesowe są na innym poziomie. Dzieje się tak, ponieważ musisz być aktywny, nie tylko w tworzeniu kreatywnych postów, ale także w prowadzeniu blogów. Oznacza to angażowanie się w komentarze, odpowiadanie na pytania, dbanie o promocje, a także myślenie o tym, co jeszcze umieścić w przyszłości. Większość ludzi jest na to nieprzygotowana, a ponieważ nie są gotowi na obciążenie pracą, nie są w stanie się zaangażować. Niedługo potem blog upada.

Powód 2: Nigdy więcej nowych treści

Blogi mają być ciekawe. Jeśli już go nie ma, to jego istnienie przekreśla cel. Posty muszą być ciekawe, a także niepowtarzalne. Tu pojawia się problem. Istnieje mnóstwo blogów i prawie na każdy pomysł i temat. Musisz jakoś być inny, a jeśli nie masz już świeżych pomysłów, blog umrze z powodu braku aktywności.

Powód 3: Pomysły wyschły

Podobnie jak każdemu pisarzowi, blogerom również brakuje pomysłów. Niestety, w przeciwieństwie do pisarzy, którzy mogą opóźniać swoją pracę, dopóki nie wpadną na nowy pomysł, blogerzy muszą stale wymyślać nowe rzeczy, a to dlatego, że gdy blogerowi zajmuje zbyt dużo czasu, aby opublikować nowy post, ludzie będą szukać treści gdzie indziej . Jeśli bloger natrafi na blok, robi to za niego.

Powód 4: Blogowanie niestrategiczne

Temat? Sprawdzać. Zaangażowanie? Sprawdzać. Pomysły? Sprawdzać.

Jaki jest plan?

Blogerzy zawodzą w planowaniu swojego bloga, ponieważ nie mają odpowiedniej grupy docelowej, brak promocji, a czasem nawet zły czas publikacji postów. Musisz być ostrożny i musisz nauczyć się odczytywać trendy. Możesz chcieć wszystko dobrze zaplanować, aby Twój blog rósł, dopóki nie będzie mógł sam przetrwać przy niewielkim nadzorze.

Powód 5: Niecierpliwość

Patrzeć. Nie każdy jest celebrytą i nie musisz codziennie mieć tysięcy czytelników i obserwujących. Jak większość startów, twój najprawdopodobniej byłby powolny. Daj swojemu blogowi trochę czasu i kontynuuj konsekwentnie i cierpliwie. Zasadniczo Twój blog ma potencjał, aby stać się duży, ale tylko wtedy, gdy będziesz się go trzymać i się nim zająć.

Jak odniosłeś sukces blogowania? Opowiedz nam swoją historię w komentarzach poniżej!