Zarabiaj więcej płacąc: maksymalizacja reklam PPC

Reklamy płatne za kliknięcie to w pewnym sensie kupowanie aktywności w witrynie. Jeśli próbowałeś pisać te reklamy, prawdopodobnie wiesz, jak bardzo może to być ból głowy. Musisz zadbać o to, aby Twoja praca była dobra, ponieważ nieskuteczne reklamy kosztują. Reklamy muszą być efektowne, ale treść musi być również użyteczna, aby otrzymać coś w zamian, gdy reklama przyciągnie użytkownika. Mówiąc najprościej, wymagana jest doskonałość, jeśli nie perfekcja. Popełnienie błędu będzie cię kosztować dosłownie.

Poniżej znajduje się przewodnik zawierający wskazówki, jak tworzyć skuteczniejsze reklamy PPC. Jeśli chcesz, możesz również udostępnić własne w sekcji komentarzy.

  • Słowa kluczowe są koniecznością - Twoje docelowe słowa kluczowe powinny znajdować się nie tylko w treści, ale także w nagłówku. Słowa kluczowe w nagłówku dadzą odwiedzającym wrażenie, że Twoja reklama jest tym, czego szuka. Gdy nagłówek wydaje się odpowiedni, będą kontynuować czytanie treści. Google pomaga również, ponieważ słowa kluczowe pojawiają się podczas wyszukiwania i przyciągają więcej oczu i kliknięć. – Nagłówki to coś więcej niż słowa kluczowe – Powyższa wskazówka mówi, aby umieścić słowa kluczowe w nagłówku, ale nie nagłówki. Spraw, aby Twoje nagłówki były bardziej atrakcyjne, znajdując sposób na wyrażenie ich w bardziej interesujący sposób. Musi mieć haczyk, który zaciekawi czytelnika na tyle, by kliknąć w reklamę. Nie można tego zrobić za pomocą samych słów kluczowych.
  • Skup się na korzyściach - Jak każda skuteczna reklama, Twoja reklama musi koncentrować się na zapewnieniu rozwiązania, którego potrzebują Twoi klienci. Pomyśl o problemie, który może rozwiązać Twój produkt lub usługa, i wykorzystaj go jako punkt sprzedaży podczas tworzenia reklamy.
  • Rozwiąż pojedynczy problem - Być może masz szeroką gamę usług. Może uda Ci się rozwiązać wiele problemów. Mimo to należy pamiętać, że reklama nie może zbyt wiele powiedzieć, ponieważ ogranicza się do kilku linijek. Wybierz jeden problem, na którym chcesz się skoncentrować, i umieść reklamę, aby uniknąć zdezorientowania widzów co do tego, o czym jest reklama.
  • Wezwanie do działania - Jeśli oglądasz programy telewizyjne o zakupach, zawsze pojawia się duży tekst „ZADZWOŃ TERAZ!” Daje to Twoim klientom kierunek, a także poczucie pilności. Pomogłoby, gdybyś dał specjalną ofertę dla tych, którzy wkrótce się zarejestrują lub skontaktują się z Tobą. Oczywiście pamiętaj, aby dodać dane kontaktowe w swojej reklamie. – Poznaj odmiany – W internecie jest wielu różnych użytkowników i nie wszystkim podobają się ich reklamy. Spróbuj znaleźć idealny styl reklam dla docelowych odbiorców, wprowadzając pewne zmiany w sformułowaniu, tonie i ogólnym stylu reklamy. Daj mu trochę czasu i użyj stylu reklamy, który ma najwięcej kliknięć.

Mam nadzieję, że to wszystko pomoże! Jeśli masz więcej do dodania, podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.