Rok po roku dowiadujemy się o upadku e-maili i e-mail marketingu. Dramatyczny charakter marketerów może czasami być przytłaczający. Gdy tylko zobaczą nową taktykę marketingową (marketing mobilny lub marketing w mediach społecznościowych), natychmiast twierdzą, że poprzednia taktyka umarła. Jest to jednak niedorzeczne, ponieważ e-mail marketing jest wciąż tak żywy, jak kiedyś.
Mimo to nadal jest postrzegana jako słaba, aby konkurować z nową taktyką na rynku. Ale marketerzy wciąż doświadczają ogromnego zwrotu z inwestycji dzięki skutecznym kampaniom e-mail marketingowym.
Mimo wszystkiego, o czym wspomniałem, sceptyczna natura człowieka pozwala nadal wątpić w moje słowa. Nie zamierzam więc zmieniać Twojego zdania, uzasadniając e-mail marketing. Po prostu przedstawię wam fakty i zostawię wasze wnioski.
Biorąc pod uwagę te wyniki ankiety i fakty, jest całkiem oczywiste, że e-mail marketing wciąż żyje, a nie jest martwy zgodnie z popularnymi wnioskami. Właściwie wykorzystany może być wykorzystany do osobistego zaangażowania klientów, generowania leadów i przekształcania potencjalnych klientów w klientów, którzy nie chcą odejść.
Więc co o tym myślisz? Czy e-mail marketing nadal jest wart czasu i wysiłku? Podziel się swoimi przemyśleniami, komentując poniżej.