Były pracownik Google odpowiada, dlaczego wyszukiwarka Google się pogarsza

November 30, 2022

W podcaście Freakonomics, gospodarz „Czy Google się pogarsza?”, Stephen Dubner przeprowadza wywiad z Marissą Mayer, byłą prezes i dyrektor generalną Yahoo! i jednym z 20 najlepszych pracowników Google. Dyskutują o obecności Google w wyszukiwarce io tym, czy spadła jej jakość.

Meyer sugeruje, że pytanie jest błędne. Ponieważ zakłada, że istnieje idealny okres wyszukiwania. w rzeczywistości Zawsze jest miejsce na ulepszenia. Twierdzi, że prawdziwym problemem jest to, że sama sieć staje się coraz bardziej fragmentaryczna i trudna w nawigacji.

Podała przykład próby znalezienia starego artykułu z New York Timesa z 2001 roku. We wczesnych latach Google byłoby to całkiem proste zadanie, ale teraz, przy tak dużej ilości treści za zaporami płatnymi i ścianami logowania, jest to trochę obowiązek. Więc jest dużo trudniej.

Meyer stwierdził również, że wkraczamy w erę, w której ludzie są dla siebie wyszukiwarkami. W coraz większym stopniu polegamy na sieciach społecznościowych, jeśli chodzi o porady dotyczące tego, co kupić, co przeczytać i gdzie zjeść, więc rzadziej zwracamy się w tej sprawie do Google.

Podsumowując, Mayer sugeruje, że prawdziwym pytaniem, które powinniśmy zadać, nie jest to, czy Google się pogarsza. Ale to zależy od tego, czy strona jest gorsza, czy nie.

Freakonomics opublikował niedawno artykuł o przemyśleniach Marissy Mayer na temat obecnego stanu Google, w którym Mayer przekonuje, że jakość internetu spadła w ostatnich latach. Przypisała ten spadek wzrostowi liczby stron internetowych. Z tego powodu użytkownicy podczas wyszukiwania w Google widzą więcej reklam i stron ze spamem.

Rozwiązanie Mayera polega na zapewnieniu użytkownikom większej liczby klikalnych opcji i należy pamiętać, że Google to tylko okno do Internetu. Użytkownicy będą mogli przyczynić się do poprawy ogólnej jakości Internetu.

Przeczytaj cały artykuł tutaj: https://freakonomics.com/marissa-mayer-says-google-is-just-a-window/

Dziś w programie prowadzący zapytał Marissę Mayer, dlaczego wyniki wyszukiwania wyglądają gorzej niż kiedyś.

Mayer odpowiedział, że obwinianie za to Google jest normalne. Ale powinniśmy zapytać, dlaczego sieć nie działa.

Wyjaśniła, że obecnie istnieje więcej zachęt do dezinformacji i oszustw. I dlatego sieć jest gorsza niż 20 lat temu.

W niedawnym wywiadzie twórca stron internetowych Paul Ford twierdzi, że problemem internetu nie jest brak regulacji. Istnieją jednak fałszywe motywy ekonomiczne, które prowadzą do obniżenia jakości.

Ford uważa, że ciężar rozwiązania tych problemów powinien spoczywać na brokerach danych. zamiast być funkcją agencji rządowych Sugeruje, że potrzebne są interakcje w sposób ekologiczny, a nie proste poprawki. od jednego wykonawcy

Chociaż istnieją agencje rządowe zajmujące się ochroną konsumentów przed nieuczciwymi działaniami online, takie jak Federalna Komisja Handlu Stanów Zjednoczonych. [Wytyczne dotyczące reklamy, rekomendacji i marketingu](https://www.ftc.gov/business-guidance/advertising-marketing/ Endorsements-Influencer-Reviews){rel="nofollow"} Firma Ford uważa, że te zasady są niewystarczające do poprawy jakość internetu

W podcastie Freakonomics „Is Google Worse?” prowadzący omawia sposób, w jaki Google kontroluje Internet. A aktualizacja tego algorytmu działa lub nie. Zdolność Google do kontrolowania internetu rozciąga się również na jakość treści. Świadczy o tym fakt, że w 2022 roku na 8 aktualizacji algorytmu 6 dotyczyło spamu. recenzja produktu i obniżanie nieprzydatnej zawartości

Można powiedzieć, że aktualizacje algorytmu Google dowodzą, że Google przedkłada edycję treści internetowych nad ulepszanie technologii zwracania trafnych wyników wyszukiwania. Większość wysiłków Google koncentruje się na promocji. Jest to zgodne z obserwacją Marissy Mayer, że problemem z wyszukiwaniem jest strona internetowa, a nie Google.

Wyszukiwarka Google jest gorsza, ponieważ dzisiejsze strony internetowe są gorsze. A może jest to problem z samym Google, którego nie widać? Możesz posłuchać całego podcastu tutaj.

Kategoria aktualności Search Engine Journal obejmuje najnowsze wydarzenia w branży SEO, od aktualizacji algorytmów po nowe funkcje w Google. W tej sekcji znajdziesz wszystko. Bądź na bieżąco z najnowszymi wiadomościami SEO, aby wyprzedzić konkurencję.

Dołącz do Google SEO Office Hours w listopadzie
Google właśnie zakończyło listopadowe wydanie swoich SEO Office Hours, podczas których członkowie zespołu wyszukiwarki Google udzielali odpowiedzi na Twoje pytania. Pełne nagranie jest dostępne w YouT...
Czytaj więcej
Google udostępnia nowe informacje o lukach w zabezpieczeniach wykrytych w Chrome
Zgodnie z niedawnym postem na blogu Google, analitycy bezpieczeństwa firmy wykryli luki w Chrome, Firefox i Windows. W poście wyszczególniono kroki podjęte od czasu wykrycia komercyjnej operacji spywa...
Czytaj więcej