Co twórcy muszą wiedzieć o aktualizacjach recenzji produktów Google

April 8, 2021

Wyszukiwarka Google zawsze stara się przedstawiać najbardziej przydatne i pomocne informacje w procesie testowania, eksperymentowania i sprawdzania. Z tego wiemy, że ludzie lubią dzielić się dobrze zbadanymi recenzjami produktów, a nie po prostu podsumowywać kilka cienkich treści na produkcie. Dlatego udostępniamy ulepszenia naszego systemu rankingowego, który nazywamy aktualizacjami recenzji produktów, które mają na celu lepsze nagradzanie tego typu treści.

Aktualizacja, która zostanie opublikowana dzisiaj, obecnie obejmuje tylko komentarze w języku angielskim. Wierzymy, że to jeszcze bardziej pomoże tym, którzy tworzą bogate treści w przestrzeni recenzji produktów.

Chociaż jest to oddzielone od naszych regularnych aktualizacji podstawowych, ważne są tutaj również nasze porady dotyczące tworzenia wysokiej jakości zawartości do tych aktualizacji. Głównym celem jest dostarczanie użytkownikom treści, które zapewniają wnikliwą analizę i oryginalne badania, napisane przez ekspertów lub entuzjastów zaznajomionych z tematem.

Jak może zaświadczyć każdy, kto przeszedł przez proces tworzenia treści, może to być dużo pracy. Jeśli jednak tworzysz recenzję produktu, powinieneś zadać sobie dodatkowe pytania, aby Twoja recenzja była jak najbardziej wyczerpująca i profesjonalna.

Na przykład, czy Twoja recenzja wyraża wiedzę na temat produktu? Czy pokazujesz właściwości fizyczne produktu lub sposób jego użytkowania, a poza tym, co oferuje producent?

Ważne jest również zapewnienie ilościowych miar tego, jak produkt działa w różnych kategoriach. Pomaga to odróżnić produkt od konkurencji i daje czytelnikom pełniejszy obraz produktu, który rozważają zakup.

Oczywiście pomocne jest również omówienie zalet i wad konkretnego produktu na podstawie badań. W stosownych przypadkach przydatne może być opisanie, w jaki sposób produkt ewoluował z poprzedniego modelu lub wersji.

Identyfikacja kluczowych czynników decyzyjnych dla kategorii produktów to kolejny sposób na dostarczenie cennych informacji potencjalnym nabywcom. Na przykład, jeśli piszesz recenzję samochodu, czynniki takie jak oszczędność paliwa, bezpieczeństwo i prowadzenie mogą być kluczowymi czynnikami decydującymi dla wielu osób. Oceniając osiągi samochodu w tych obszarach, możesz dostarczyć czytelnikom informacji, które pomogą im podjąć świadomą decyzję o zakupie.

W niedawnym poście na blogu Google podało wskazówki, jak tworzyć lepsze opisy produktów dla kupujących. W tym artykule omówiono kluczowe wybory w projektowaniu produktów i ich wpływ na użytkowników, wykraczający poza to, co mówi producent. Google zapewnia zasoby do tworzenia wysokiej jakości treści, w tym narzędzia, strony pomocy i fora.

Ulepszone filtrowanie danych i testy porównawcze w raportach wydajności.
Google Search Console Raport skuteczności pozwala użytkownikom zobaczyć, jak użytkownicy znajdują ich witrynę w Google. Raport zawiera dwa nowe ulepszenia: filtry wyrażeń regularnych (wyrażenie regula...
Czytaj więcej
Rozszerzenie wsparcia dla społeczności pomocy Centrum obsługi telefonicznej Azji i Pacyfiku
Społeczność pomocy Centrum wyszukiwarki Google jest teraz dostępna w języku chińskim, koreańskim, wietnamskim i tajskim po uruchomieniu społeczności na innych rynkach, takich jak Polska, Turcja i Arab...
Czytaj więcej