Doceniając rok 2022

December 30, 2022

Dzięki staraniom Search Central rok 2022 obfitował w wydarzenia dla webmasterów, wydawców wideo i sprzedawców internetowych. Od wprowadzenia nowych raportów i funkcji w Search Console, takich jak Raport indeksu wideo w lipcu i raporty przeznaczone dla sprzedawców internetowych i wydawców recenzji produktów we wrześniu, po czyszczenie starszych narzędzi, takich jak Narzędzie parametrów adresów URL w marcu, ten rok obfitował w wiele zmian. Ponadto Google Search Central wprowadziło również nowy interfejs API do sprawdzania adresów URL na początku roku. Aby zakończyć rok mocnym akcentem, Centrum wyszukiwarki Google nie może się doczekać tego, co przyniesie rok 2023.

W tym roku Daniel, członek zespołu Search Console, przedstawił nowe sposoby wizualizacji i myślenia o danych z Search Console w swoim przewodniku na temat [Panel monitorowania](https://developers.google.com/search/blog/2022/ 03/monitoring-dashboard){rel="nofollow"}. Ponadto nauczył nas, jak połączyć Search Console z Looker Studio i udostępnił strategie do wizualizacji danych dotyczących wydajności wyszukiwania.

Zespół opublikował również post przeglądowy WebSpam zawierający SpamBrain. Wpis został dobrze przyjęty przez ekosystem wyszukiwarek. Następnie Danny i Alan pisali na blogu o różnych aktualizacjach rankingu, takich jak [Aktualizacja rdzenia z maja 2022 r.](/search/blog/2022/05 / maj - 2022 - rdzeń - aktualizacja), [Ranking przeglądu produktów po roku]( / search / blog / 2022 / 03 / produkt - recenzja - ranking - rok - od ) i [Przydatna aktualizacja treści]( / search / blog / 2022 / 08 / pomocna - treść - aktualizacja ){rel="nofollow" }. Te posty na blogu zostały później przetłumaczone na osobną dokumentację pomocy zatytułowaną Przewodnik po systemach rankingowych.

Lizzi i Cherry ciężko pracowały nad przekształceniem starych wskazówek dla webmasterów w łatwiejszą w obsłudze wersję i zastąpienie starych zrzutów ekranu wyników wyszukiwania abstrakcyjnymi diagramami, które pomogą w lokalizacji. Po tym nastąpiła aktualizacja 15 MB naszej dokumentacji, która wywołała spore zamieszanie w Internecie.

Wróciliśmy również do wydarzeń osobistych i wspaniale jest ponownie zobaczyć naszą społeczność twarzą w twarz. Martin brał udział w wielu konferencjach, John i Lizzi nagrali nawet podcast na konferencji SEO! Obecnie dostępnych jest ponad 50 odcinków podcastów.

Zmiana wskazówek dla webmasterów | 15 megabajtów aktualizacji | Odcinki podcastu

Zespół Google Search Relations w ciągu ostatniego roku ugruntował swoją pozycję na wielu platformach mediów społecznościowych. W niedawnym ogłoszeniu członek zespołu, Gary Illyes, ujawnił, że większość zespołu można teraz znaleźć na Mastodon i LinkedIn, oprócz już ugruntowanej obecności na Twitterze. Dzięki tym nowym kontom fani zespołu mogą kontaktować się z nimi bardziej bezpośrednio niż wcześniej i sugerować komentarze, pomysły lub udostępniać zabawne zdjęcia kotów.

Gary zachęca wszystkich do kontaktowania się za pośrednictwem Twittera, jeśli mają jakieś pytania lub sugestie, i ma nadzieję na fantastyczny rok 2023! Możesz śledzić Gary'ego Illyesa na stronie garyillyes.com. Możesz śledzić resztę zespołu Google Search Relations na Twitter i na innych platformach, takich jak Mastodon i LinkedIn.

Odkryj nowości w Search Central Live 2022
Zespół Google Search Central jest zajęty i podekscytowany organizacją Search Central Live (wcześniej konferencji dla webmasterów) na całym świecie, z ostatnimi wydarzeniami w Singapurze i Tel Awiwie....
Czytaj więcej
Twitter uruchamia nowy proces składania skarg dotyczących zawieszonych kont
Twitter wprowadzi poważne zmiany w zasadach zawieszania kont od 1 lutego 2021 r. Użytkownicy mogą teraz odwołać się od zawieszenia konta i zostaną ocenieni pod kątem nowych kryteriów przywracania. Zgo...
Czytaj więcej