Dodaj doświadczenie do E-A-T, aby udoskonalić wytyczne oceny jakości

December 15, 2022

Pozycje w wyszukiwarkach są coraz częściej oceniane na podstawie kryteriów takich jak E-A-T (biegłość, wiarygodność i wiarygodność) Nowe E jest teraz dodawane do doświadczenia E-A-T: chodzi o to, aby treść nie tylko prezentowała wiedzę specjalistyczną. wiarygodność i tylko niezawodność ale także doświadczenie innymi słowy Treść powinna pokazywać, że została stworzona przy pewnym poziomie doświadczenia.

Na przykład, jeśli ktoś szuka informacji, jak prawidłowo wypełnić zeznanie podatkowe. Chcą treści dostarczanych przez profesjonalistów z dziedziny księgowości, z drugiej strony, jeśli ktoś szuka recenzji oprogramowania do rozliczania podatków. Mogą uzyskać lepszą obsługę, przeglądając dyskusje na forum osób, które mają prawdziwe doświadczenie z różnymi usługami.

W ten sposób programiści i twórcy mogą lepiej oceniać swoje wyniki i mieć pewność, że dostarczają użytecznych i istotnych informacji, które świadczą o ich wiedzy fachowej (E), autorytecie (A), wiarygodności (A). T), w tym doświadczeniu (E). Niedawno Google wprowadziło ulepszone wskazówki dotyczące punktowania wyszukiwania. Obejmuje to koncepcję E-E-A-T (ekspertyza, autorytet i wiarygodność), która podkreśla znaczenie treści tworzonych tak, aby były oryginalne i przydatne dla ludzi. Wyjaśnia również, że przydatne informacje mogą przybierać różne formy. różnorodne i z różnych źródeł Chociaż nie jest to nowa koncepcja. Raczej lepiej odzwierciedla sposób, w jaki ludzie szukają informacji i różnorodność informacji wysokiej jakości.

Osoby oceniające wyszukiwanie korzystają z tych wskazówek, aby pomóc ocenić skuteczność swoich różnych systemów rankingowych, ale nie mają bezpośredniego wpływu na rankingi. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie poświęconej tworzeniu przydatnych treści zorientowanych na ludzi: https://www.google.com/search/howsearchworks/how-search-works/rigorous-testing. / Sekcja na tej stronie wyjaśnia więcej o E-E-A-T i wytycznych dotyczących oceny jakości: https://www.google.com/search/docs/fundamentals/creating-helpful/#gettoknoeatthequalityraterguidelines

Pełne wytyczne dotyczące oceny wyszukiwania są dostępne tutaj: https://guidelines.raterhub.com/searchqualityevaluatorguidelines.pdf.

W tym poście na blogu Elizabeth Tucker oferuje wskazówki i porady, jak stworzyć dynamiczną i odnoszącą sukcesy obecność w Internecie. Zaczęła od podkreślenia, jak ważne jest stworzenie strony internetowej, która oferuje potencjalnym klientom łatwą w obsłudze platformę do przeglądania produktów lub usług. Strona powinna być przyjazna dla urządzeń mobilnych. Utrzymuj porządek w treści.Tucker zaleca również stworzenie kompleksowej obecności w mediach społecznościowych. Pomoże Ci to przyciągnąć więcej klientów, dostarczając im jednocześnie przydatnych informacji o firmie.

Aby wzmocnić swoją obecność w Internecie, Tucker zaleca tworzenie odpowiednich treści, takich jak posty na blogach, infografiki lub filmy, które wykorzystują odpowiednie słowa kluczowe. Poprawi to ogólne rankingi w wyszukiwarkach i zwiększy widoczność w wielu kanałach. Ponadto regularny kontakt z klientami za pośrednictwem platform mediów społecznościowych to kolejny skuteczny sposób zachęcania do zaangażowania. Na koniec podkreśla, jak ważne jest, aby podczas tworzenia treści kłaść nacisk na jakość, a nie na ilość, aby upewnić się, że odwiedzający otrzymywać wartość z każdej interakcji z marką.

Ogólnie rzecz biorąc, Elizabeth Tucker zapewnia cenny wgląd w sposób działania firm. mogą zmaksymalizować swoją obecność w Internecie Korzystając z narzędzi do projektowania i tworzenia stron internetowych. i optymalizuje treści dla wyszukiwarek. Dzięki jej wskazówkom i radom firmy mogą poprawić swoją widoczność i poziom zaangażowania klientów, jednocześnie budując lojalność wobec marki.

Opracowanie wytycznych do oceny jakości: Rozszerzenie E-A-T o doświadczenie
Wielu budowniczych korzysta z koncepcji E-A-T (ekspertyza, autorytet i wiarygodność), aby ocenić, czy ich system rankingowy wyszukiwania dostarcza użytecznych i odpowiednich informacji. Aby dokładniej...
Czytaj więcej
Odkryj nowości w Search Central Live 2022
Zespół Google Search Central jest zajęty i podekscytowany organizacją Search Central Live (wcześniej konferencji dla webmasterów) na całym świecie, z ostatnimi wydarzeniami w Singapurze i Tel Awiwie....
Czytaj więcej