Zauważyliśmy możliwość ulepszenia strony z ofertami pracy i wystarczy wprowadzić kilka zmian w polu „Opis”.
W sekcji „Opis” opublikowanej w Wyszukiwarce Google wyświetlamy tylko Opis. Dlatego ważne jest, aby w polu Opis podać informacje o kwalifikacjach zawodowych, umiejętnościach, świadczeniach i nie tylko.
Poniższe zrzuty ekranu ilustrują prawidłowe użycie pola Opis, ponieważ oferty pracy zawierają wszystkie istotne dane, aby umożliwić użytkownikom podjęcie bardziej świadomej decyzji o tym, czy są zainteresowani ubieganiem się o pracę.

Oto dwa przykłady kompletnych i niekompletnych wdrożeń znaczników ofert pracy:
Poniżej znajduje się przykład pełnego pola „opis”. Pole „Opis” stanowiska zawiera wszystkie istotne informacje o stanowisku, w tym kwalifikacje.
Aby utworzyć prawidłowe ogłoszenie o pracę, wymagane są zarówno pola @context, jak i @type. Pole tytułu jest również wymagane i powinno być tytułem oferowanego stanowiska. W polu opisu podasz większość szczegółów dotyczących pracy, w tym zakres odpowiedzialności i kwalifikacje. Pole kwalifikacji jest opcjonalne, ale jeśli jest włączone, powinno zawierać wszystkie informacje w polu opisu.
Aby upewnić się, że użytkownicy mogą zobaczyć pełny opis oferty pracy w wyszukiwarce ofert pracy Google, przejrzyj pole Opis, aby upewnić się, że zawiera wszystkie istotne informacje. Informacje te mogą znajdować się w innych polach, takich jak „kwalifikacje”, ale ważne jest również, aby uwzględnić je w polu „opis”. Nie musisz usuwać bardziej szczegółowych pól, po prostu upewnij się, że atrybut „opis” zawiera te same informacje.
Jeśli masz jakieś pytania na ten temat, możesz omówić je z ekspertami w społeczności Centrum wyszukiwania lub skontaktować się z nami [na Twitterze ] (https://twitter.com/googlesearchc){rel="nofollow"}.
Ta sugestia została opublikowana przez inżyniera oprogramowania Bobby'ego Panczera.