Dopasowywanie narzędzi testowych Search Console do narzędzia do sprawdzania adresów URL

October 11, 2021

Aby ułatwić użytkownikom znajdowanie i rozwiązywanie problemów ze stronami internetowymi, zespół Search Console udostępnia właścicielom witryn i osobom zajmującym się pozycjonowaniem strony trzy publiczne, samodzielne narzędzia: AMP, Mobile Friendly i Rich Results. Te narzędzia są obsługiwane przez ten sam silnik, co narzędzie do sprawdzania adresów URL w Search Console.

Zmiany obejmują standaryzację poprzednich funkcji oraz nowe funkcje, które możesz znać z narzędzia do sprawdzania adresów URL. W szczególności od teraz następujące pola będą zgłaszane zarówno w publicznych testach, jak i narzędziach do sprawdzania adresów URL: dostępność strony, czy Google był w stanie zaindeksować stronę, kiedy została zindeksowana lub jakiekolwiek przeszkody napotkane podczas indeksowania adresu URL.

Firma Google ogłosiła nowy test wyników rozszerzonych, który pozwala programistom sprawdzić, jak ich strony będą wyglądać w wynikach wyszukiwania Google. Test, który jest dostępny w Google Search Console, obejmuje trzy funkcje:

  • Nagłówki HTTP - Odpowiedź nagłówka HTTP zwrócona ze sprawdzanego adresu URL.
  • Zrzut ekranu strony - Wyrenderowana strona widziana przez Google.
  • Sparowana kontrola AMP. Sprawdź zarówno kanoniczny, jak i URL AMP.
W jaki sposób Google generuje nazwy wyników wyszukiwania w sieci?
W niedawnym poście na blogu Google ogłosiło, że ulepszyło system generowania tytułów wyników wyszukiwania w sieci. Nowy system wykorzystuje element HTML title (czasami nazywany tagiem title) jako tytu...
Czytaj więcej
Search Analytics API obsługuje teraz Discover, Google News i Regex.
Google Search Console Raport skuteczności już pokazuje dane o wyszukiwaniu, odkrywaniu i Google News właścicielom witryn, którzy mają ruch w tej klasie. Odkąd uruchomiliśmy Discover i [Google News](ht...
Czytaj więcej