Elon Musk wreszcie właścicielem Twittera – dyrektor generalny i dyrektor finansowy Fires

October 28, 2022

Elon Musk sfinalizował zakup Twittera i natychmiast zwolnił dyrektora generalnego, dyrektora finansowego oraz dyrektora odpowiedzialnego za kwestie prawne, politykę i zaufanie.

Musk zwolnił dyrektora generalnego Twittera, Paraga Agrawala, dyrektora finansowego Neda Segala oraz głównego radcę prawnego i szefa działu prawnego, polityki i zaufania Vijayi Gadde (@vijaya).

Vijaya Gadde była odpowiedzialna za zabezpieczenie Twittera dla użytkowników, pracując nad usunięciem mowy nienawiści i dezinformacji. Była także dyrektorem wykonawczym, który odegrał kluczową rolę w delegalizacji byłego prezydenta Donalda Trumpa.

Poinformowano również, że dyrektor generalny i dyrektor finansowy zostali zwolnieni i eskortowani z siedziby Twittera (pic.twitter.com/vy5Cw7zttf).

Elon Musk zakończył zakup Twittera za 44 miliardy dolarów i ma przesłanie dla reklamodawców. W liście otwartym do reklamodawców Musk starał się wyjaśnić, jak będzie wyglądać przyszłość reklamy na Twitterze.

Przekaz był niejasny w szczegółach i skupiał się na aspiracjach do rodzaju reklamy, którą Musk chciałby zobaczyć. Napisał na Twitterze: „Wierzę też, że dobrze wykonana reklama może zachwycać, bawić i informować; może pokazać usługę, produkt lub leczenie, o którym istnieniu nigdy nie wiedziałeś, ale jest właśnie dla Ciebie”.

Elon Musk niedawno zainteresował się Twitterem, aby wyjaśnić swoje powody zakupu platformy mediów społecznościowych. Wyraził nadzieję, że Twitter może zapewnić niezbędny „cyfrowy plac miejski”, na którym ludzie wszystkich wyznań mogą debatować w zdrowy sposób – bez uciekania się do przemocy.

Twierdzi, że jest to szczególnie ważne, ponieważ media społecznościowe mają potencjał, by rozszczepić się na skrajnie prawicowe i skrajnie lewicowe komory echa, które służą jedynie do generowania większej nienawiści i podziałów w społeczeństwie.

Możesz przeczytać jego pełny list do reklamodawców tutaj.

Anil Dash, dyrektor generalny Glitch i członek zarządu Electronic Frontier Foundation, miał negatywne doświadczenia z moderowaniem treści na Twitterze pierwszego dnia, w którym Elon Musk był właścicielem firmy. Napisał na Twitterze, że każde zgłoszenie nadużycia, które zgłosił, zostało odrzucone, mówiąc, że konta nie naruszały zasad. Dwa z raportów były skierowane do osób czarnoskórych, jeden był skierowany do osoby żydowskiej, przy czym każdy z nich używał oszczerstw powszechnie używanych do atakowania tych grup.

W poście na blogu z kwietnia 2022 Anil Dash wysunął pomysł, że rozmowa wokół Twittera i Facebooka tak naprawdę nie dotyczy prawa do wolności słowa, ale raczej jest to walka między tym, kto kontroluje media społecznościowe, a normami społecznymi, które będą dozwolone.

Dash napisał:

„To niezwykłe, że najpotężniejsi ludzie w branży kłócą się o to, kto może kontrolować złą, zepsutą technologię.

Ale to właśnie dzieje się na Twitterze i w innych miejscach, ponieważ widzimy, jak ludzie twierdzą, że toczy się debata na temat moderowania treści lub wolności słowa.

To oczywiście nieprawda. Obecnie nie widzimy debaty na temat „wolności słowa”.

To, czego w rzeczywistości jesteśmy świadkami, to tylko debata na temat tego, kto kontroluje normy sieci społecznościowej i kto otrzymuje bezpłatną promocję w tej sieci”.

Dopiero okaże się, jak będzie wyglądał krajobraz reklamowy teraz, gdy [kierownik odpowiedzialny za usuwanie mowy nienawiści i dezinformacji zniknął] (https://www.cnnbusiness.com/2022/04/15/monika-Bickert-facebook -opuszcza-firmę/){rel="nofollow"}.

Reklamodawcy nie są zadowoleni, gdy widzą swoje marki obok negatywnych tweetów. Z tego powodu General Motors zawiesił reklamę na Twitterze. Wiele osób na Twitterze już świętowało zniesienie tego, co uważali za opresyjne ograniczenia wolności słowa.

Kompleksowe spojrzenie na filtrowanie i limity danych dotyczących wydajności Search Console
W tym artykule szczegółowo opisujemy dane dostępne w raporcie skuteczności Google Search Console, w tym sposób przetwarzania danych przez Google (filtrowanie prywatności, czas oczekiwania, przechowywa...
Czytaj więcej
Badania potwierdzają niezadowolenie użytkowników z wyników Google
Według nowych badań opublikowanych przez SEMRush, znaczna część użytkowników nie jest usatysfakcjonowana wynikami uzyskiwanymi podczas wyszukiwania w Google. Badania wskazują, że wielu użytkowników mu...
Czytaj więcej