Ginny Marvin, łącznik Google Ads, niedawno ogłosiła, że nowa funkcja wykluczających słów kluczowych na poziomie konta jest teraz dostępna dla reklamodawców Google Ads na całym świecie. Ta funkcja, ogłoszona po raz pierwszy w 2020 roku i będąca od kilku miesięcy w fazie beta, umożliwia reklamodawcom wykluczenie całej aktywności związanej z wyszukiwaniem i zakupami oraz ruchu w sekcjach wyszukiwania i zakupów w Performance Max za pomocą wykluczania słów kluczowych związanych z ochroną marki.
Ogłoszenie zostało opublikowane na Twitterze 27 stycznia 2023 r. 5Fsrc=twsrc%5Etfw){rel="nofollow"}). W tweecie zauważono, że wykluczające słowa kluczowe na poziomie konta są teraz wprowadzane na całym świecie i można uzyskać do nich dostęp w ustawieniach konta https://t.co/B0VBApPVCm . Reklamodawcy będą mogli skorzystać z tej nowej funkcji, aby poprawić bezpieczeństwo i przydatność marki. Reklamodawcy mogą teraz dodawać wykluczające słowa kluczowe na poziomie konta do swoich kampanii w Google Ads. Ta funkcja, dostępna na stronie ustawień konta, ma pomóc markom zachować reputację, unikając potencjalnie nieodpowiednich okoliczności. Upraszcza także zarządzanie kampanią i poprawia dokładność kierowania reklam, zapobiegając duplikatom lub brakującym wykluczającym słowom kluczowym. W rezultacie reklamodawcy odnoszą korzyści z ruchu o wyższej jakości i lepszego zwrotu z inwestycji. Pomoc Google Ads: dodawanie wykluczających słów kluczowych na poziomie konta
Google Ads wprowadza nowy zestaw kontroli dopasowania marki, który zapewni markom większą kontrolę nad reklamami i zapewni, że ich kampanie będą kierowane do właściwych odbiorców. To wdrożenie obejmuje istniejące typy zasobów reklamowych, etykiety treści cyfrowych, wykluczenia miejsc docelowych i wykluczające słowa kluczowe na poziomie kampanii. Google Ads rozszerza też zakres wykluczających słów kluczowych na poziomie konta, by uwzględniać różne przypadki użycia, i wkrótce udostępni więcej.
Nowe kontrole dopasowania marki mają kluczowe znaczenie dla marek, aby upewnić się, że ich kampanie są odpowiednio kierowane do właściwych odbiorców. Więcej informacji na temat tej premiery znajdziesz w artykule Kontrola dopasowania marki w Google Ads.