W filmie dotyczącym godzin pracy w wyszukiwarce Google pracownik Google, Lizzi Sassman, rozwiewa powszechne nieporozumienie na temat tego, czym jest cienka treść. Rzeczywista definicja cienkich treści to więcej treści, które nie mają żadnej wartości dodanej, na przykład strona z szablonami ciastek, która niewiele różni się od reszty, a nawet strona skopiowana od sprzedawcy lub producenta bez dodanych dodatków. rzeczy takie jak okrojone strony składające się ze stron z recenzjami, które zawierają tylko podsumowania produktów. Strony przejściowe to kolejna forma cienkiej treści, strony te są zaprojektowane do pozycjonowania według określonych słów kluczowych. Możesz dowiedzieć się więcej o skondensowanej treści i stronach przejściowych, korzystając z poniższych linków.
https://www.youtube.com/watch?v=xMzIeeHhztY&feature=youtu.be&t=51m45s https://support.google.com/webmasters/answer/66359?hl=pl
Jeśli artykuł obejmujący długi temat jest podzielony na mniejsze artykuły i połączone ze sobą, czy jest to uważane za skondensowaną treść? To było pytanie zadane w niedawnym wątku Quora.
Lizzi Sassman odpowiedziała: „Cóż, trudno to wiedzieć bez patrzenia na treść. Ale sama liczba słów nie czyni treści słabą. Oto dwa całkowicie uzasadnione podejścia: może być miło mieć dokładny artykuł, który zagłębia się w temat , Równie dobrze byłoby podzielić to na bardziej przystępne tematy. To naprawdę zależy od tematów i treści na tej stronie, a Ty najlepiej znasz swoich odbiorców. Dlatego skupiłbym się na tym, co jest najbardziej przydatne dla Twoich użytkowników. I nie bez względu na tematykę, zapewnisz odpowiednią wartość na każdej stronie”.
Osoba, która zadała to pytanie, mogła pytać, czy możliwe jest podzielenie długiego tematu na wiele powiązanych ze sobą stron, nazywa się to podziałem na strony.
W filmie Google SEO Office Hours (12:05) Googler zajmuje się wykorzystaniem paginacji w długich artykułach. Pracownik Google wyjaśnił, że paginacja to świetny sposób na dzielenie długich artykułów, i podał link do strony Centrum wyszukiwania Google [Sprawdzone metody paginacji](https://developers.google.com/search/blog/2011/09/pagination z relnext-and-relprev){rel="nofollow"}.