Google ułatwia uzyskiwanie produktów na karcie Zakupy

November 17, 2022

Google ułatwia sklepom e-commerce wyświetlanie ich produktów na karcie zakupów w wynikach wyszukiwania. Aktualizacja Google Search Console umożliwia wyświetlanie produktów na karcie zakupów bez przesyłania pliku produktowego lub ponownej weryfikacji witryny.

Aby skorzystać z tej nowej funkcji, właściciele sklepów e-commerce mogą połączyć swoją witrynę internetową z kontem Merchant Center za pośrednictwem Search Console. Jeśli nie masz konta Merchant Center, możesz je utworzyć, korzystając z uproszczonego procesu rejestracji.

Więcej informacji na temat korzystania z tej nowej funkcji można znaleźć w poście na blogu programistów Google, do którego link znajduje się poniżej.

Po połączeniu konta Merchant Center z Search Console wystarczy aktualizować uporządkowane dane, aby szybko wyświetlać listę produktów.

Jeśli sprzedajesz wiele odmian produktu i każda z nich ma dedykowaną stronę internetową, zaleca się stosowanie unikalnych danych strukturalnych dla wszystkich produktów. Wcześniej Google nie określało, czy warianty produktów odniosłyby korzyść z posiadania unikalnych danych strukturalnych. Teraz wiemy, że jest to korzyść, przynajmniej jeśli chodzi o dane strukturalne.

Ta informacja pochodzi od Google, w poście na blogu z listopada 2020.

Przejęcie Twittera przez Elona Muska: oś czasu wydarzeń
W październiku 2022 roku Elon Musk został właścicielem i dyrektorem generalnym Twittera po przejęciu firmy zajmującej się mediami społecznościowymi za 44 miliardy dolarów. Przed przejęciem Musk otwarc...
Czytaj więcej
Nowe funkcje Twittera ujawnione przez badacza bezpieczeństwa
Według Jane Manchun Wong, badaczki bezpieczeństwa i blogerki zajmującej się inżynierią wsteczną, Twitter może pracować nad wprowadzeniem kompleksowego szyfrowania na platformę. Wong odkrył te dowody z...
Czytaj więcej