Firma Google opublikowała aktualizację raportu indeksowania wideo w Search Console, aby pomóc Wydawcy i twórcy treści zyskują pełniejszy wgląd w to, jak ich filmy radzą sobie w wynikach wyszukiwania. Zaktualizowany raport zawiera dzienne wyświetlenia filmów pogrupowane według stron, co oznacza, że każde wystąpienie tej samej strony na pojedynczej stronie wyników wyszukiwania lub w jednej sesji odkrywania jest liczone jako wyświetlenie, natomiast raport skuteczności wyszukiwania dzieli wystąpienia wyszukiwania filmów według atrybutu Grupowanie — liczy się tylko jako jedno wyświetlenie, jeśli w wynikach wyszukiwania pojawi się wiele stron. Ponadto użytkownicy mogą teraz filtrować dane według mapy witryny. Google wprowadził nową funkcję filtrowania w raporcie Indeks wideo w Search Console, aby pomóc właścicielom witryn i twórcom treści skupić się na stronach z filmami, które są dla nich najważniejsze. Ten nowy filtr pozwala użytkownikom wybrać pojedynczą mapę witryny i wyświetlać tylko powiązane z nią strony wideo, wpływając na wszystkie aspekty raportowania, takie jak wykresy, podsumowania wykresów, listy problemów i eksporty. Aktualizacja jest częścią ciągłych wysiłków Google, aby ułatwić właścicielom witryn i twórcom treści sprawdzanie, jak ich filmy radzą sobie w wynikach wyszukiwania. Uzbrojeni w te informacje właściciele witryn mogą podejmować mądrzejsze decyzje dotyczące treści wideo i osiągać lepsze wyniki. Link: https://developers.google.com/search/blog/2023/02/video-indexing-report-update Google opublikowało niedawno zaktualizowaną wersję swojego raportu indeksowania wideo. Raport zawiera szczegółowe informacje o tym, jak Google wykorzystuje wideo, aby pomóc użytkownikom znaleźć to, czego szukają w wynikach wyszukiwania.
Raport zawiera dogłębną analizę działania wyszukiwania filmów, w tym szczegółowe informacje o tym, jak filmy są indeksowane i oceniane w wyszukiwarce Google, a także jakie rodzaje treści są preferowane pod względem widoczności w wynikach wyszukiwania. Ponadto w raporcie omówiono ulepszenia technologii indeksowania plików wideo Google, które zostały wprowadzone w miarę upływu czasu, oraz przedstawiono wskazówki dotyczące tworzenia wysokiej jakości filmów, które mogą pomóc zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania.
Ogólnie rzecz biorąc, ta zaktualizowana wersja raportu Google Video Indexing zawiera cenne informacje dla firm, które chcą zoptymalizować swoje treści wideo, aby użytkownicy mogli je lepiej odkrywać w wynikach wyszukiwania. raport może pomóc im dowiedzieć się więcej o tym, jak działa wyszukiwanie filmów i treści Jakie kroki muszą podjąć, aby ich filmy były prawidłowo indeksowane i zajmowały wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Obraz wyróżniony: IB Photography/Shutterstock