Google wprowadza 2 nowe sposoby analizy danych w Ads Data Hub

October 31, 2022

Google wprowadza dwa nowe narzędzia — Ads Data Hub dla marketerów i Ads Data Hub dla partnerów pomiarowych — aby pomóc użytkownikom lepiej analizować dane.

Ads Data Hub for Marketers ma na celu pomóc markom i agencjom uprościć analizę danych i uzyskać szybszy dostęp do statystyk. Narzędzie skupia się na spostrzeżeniach, które informują, w jaki sposób marki i agencje kupują media.

Przykładem wykorzystania Ads Data Hub for Marketers jest Riot Games, twórcy gry PC League of Legends. Riot Games używa Ads Data Hub do analizowania swoich działań marketingowych.

Ads Data Hub for Measurement Partners ma na celu pomóc partnerom zajmującym się pomiarami w przeprowadzaniu zewnętrznych ocen danych, takich jak widoczność wideo i zasięg wśród odbiorców.

Oba narzędzia są teraz dostępne dla użytkowników.

Riot Games przypisał udział różnym punktom kontaktu z reklamą, dokładnie zmierzył zwrot z nakładów na reklamę (ROAS) i ustanowił nowy test porównawczy pokazujący, że za każdego 1 dolara wydanego w mediach Google Riot Games otrzymał 2 dolary przychodów dzięki Google Ads Data Hub. Ads Data Hub pozwala marketerom scentralizować swoje statystyki i łączyć je z danymi Display & Video 360 i Campaign Managera 360. Ponieważ marketerzy korzystają z uproszczonej wersji Ads Data Hub i gromadzą nowe szablony zapytań i przepływy pracy, Google sugeruje, że zapotrzebowanie na dodatkowe zasoby techniczne będzie mniejsze. W przyszłych aktualizacjach marketerzy będą mogli aktywować segmenty odbiorców w nowych zasobach reklamowych, w tym w YouTube. Wersja Ads Data Hub przeznaczona dla partnerów pomiarowych ułatwia oferowanie dokładnych informacji w czasie zbliżonym do rzeczywistego.

Firma Google ogłosiła, że rozszerza swoje usługi pomiarowe w Ads Data Hub, aby umożliwić rozwiązania cross-media dla YouTube. Umożliwi to analizę skuteczności kampanii YouTube w stosunku do innych kanałów medialnych.

To rozszerzenie możliwości pomiarowych Ads Data Hub jest częścią większych starań Google, aby pomóc marketerom lepiej zrozumieć i zoptymalizować ich kampanie reklamowe w YouTube. W ramach tych działań firma Google uruchomiła również nową usługę, która umożliwia marketerom współpracę z niezależnymi partnerami zewnętrznymi w celu obliczania i raportowania skuteczności reklam w YouTube na różnych urządzeniach, formatach i danych.

Microsoft wprowadza narzędzie do importu dla maksymalnej wydajności reklam Google
Microsoft Advertising wprowadza rozwiązanie, które umożliwia reklamodawcom duplikowanie kampanii Google Ads Performance Max. Nowa funkcja importowania umożliwi reklamodawcom importowanie swoich kampan...
Czytaj więcej
Instagram naprawia błąd, który powodował awarie usług
Instagram doświadczył poważnej awarii usługi 31 października 2022 r., Kiedy użytkownicy zgłaszali wyłączone konta i powtarzające się awarie aplikacji. Problem utrzymywał się przez około osiem godzin....
Czytaj więcej