Google niedawno zaktualizowało swoją dokumentację dotyczącą pisania recenzji produktów. Dodaj przykłady różnych recenzentów produktów. i zintensyfikuj koncentrację dokumentu dzięki bardziej precyzyjnym sformułowaniom.
W sumie usunięto 3 oryginalne dokumenty (z 21 wierszy) i dodano siedem kolejnych, co dało łącznie 24 wiersze.
Celem tego dokumentu jest doradzanie wydawcom i sprzedawcom recenzji produktów, co składa się na wysokiej jakości recenzje produktów. aby zapewnić tym stronom większą szansę na wyświetlenie przez konsumentów w wyszukiwarce Google.
Zmiany wprowadzone w dokumentacji wyjaśniają, jakie są sprawdzone metody wydawców. W tym dokumencie wymieniono trzy rodzaje przykładów wydawców recenzji produktów:
- Witryna z recenzjami, która skupia się na jednym produkcie, takim jak laptop lub wózek dziecięcy.
- Witryny, które sprzedają produkty i piszą o nich recenzje.
- Witryny, które piszą wiele recenzji produktów różnych marek.
Druga zmiana w najlepszych praktykach dotyczących recenzji produktów polega na wyjaśnieniu, do czego te najlepsze praktyki odnoszą się na stronie recenzji produktów. To nie tylko recenzje produktów.
To niewielka różnica, która wydaje się, że jest bardziej widoczna.
Dokument nadal zawiera potwierdzenie, że strony z recenzjami produktów mogą zawierać linki partnerskie.
Więcej o zmianach przeczytasz tutaj: https://www.searchenginejournal.com/google-updates-product-review-best-practices/395767/
Firma Google wydała zestaw sprawdzonych metod tworzenia stron z recenzjami produktów. aby pomóc kupującym znaleźć je w wyszukiwarce Google i na innych platformach. Te sprawdzone metody mają na celu pomóc sprzedawcom w tworzeniu wysokiej jakości stron z recenzjami produktów w e-commerce lub witrynach z recenzjami produktów.
Niektóre ważne zalecenia obejmują:
- Użyj ekspertów lub blogerów do pisania recenzji. zamiast być redakcją w serwisie informacyjnym. Zapewni to niezależność i bezstronność przeglądu.
- Upewnij się, że recenzje są dobrze napisane i zawierają informacje. z naciskiem na pomoc kupującym w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych.
- Uwzględnij multimedia (takie jak obrazy, filmy i oceny użytkowników) na stronach recenzji, aby były bardziej atrakcyjne i pouczające.
- Zoptymalizuj strony recenzji pod kątem wyszukiwarek, umieszczając odpowiednie słowa kluczowe w tytule, metatagach i treści recenzji.
Możesz dowiedzieć się więcej o tych najlepszych praktykach. a także inne wskazówki Aby zoptymalizować stronę recenzji produktu, zapoznaj się z artykułem Centrum pomocy Google na ten temat.
Google niedawno zaktualizowało swoją dokumentację najlepszych praktyk dotyczących recenzji produktów. Aktualizacja wyjaśnia, że dokumentacja dotyczy stron z recenzjami produktów pisanych przez pracowników sklepu, blogerów lub innych autorów wiadomości lub agencje wydawnicze. Nie dla recenzji generowanych przez użytkowników.
To mała zmiana. Ale to ważne wyjaśnienie. Link do oryginalnej strony internetowej na urządzeniu Wayback znajduje się poniżej. a także zaktualizowaną i aktualną stronę internetową.