Instagram naprawia błąd, który powodował awarie usług

October 31, 2022

Instagram doświadczył poważnej awarii usługi 31 października 2022 r., Kiedy użytkownicy zgłaszali wyłączone konta i powtarzające się awarie aplikacji. Problem utrzymywał się przez około osiem godzin. Jednak nie wszyscy użytkownicy zostali nim dotknięci, a ci, których dotyczyło, zgłaszali różne problemy.

Instagram oficjalnie potwierdził problem o 10:14 czasu wschodniego, wysyłając następujący tweet:

Zdajemy sobie sprawę, że niektórzy z was mają problemy z dostępem do swojego konta na Instagramie. Zajmujemy się tym i przepraszamy za niedogodności. #instagramdown

— Instagram Comms (@InstagramComms) 31 października 2022

Adam Mosseri, szef Instagramu, cztery godziny później wysłał tweeta, aby potwierdzić, że nadal nad tym pracują:

Pracujemy nad tym 👇🏼 https://t.co/atZ3PgBOYg

— Adam Mosseri (@mosseri) 31 października 2022

Raporty o awarii Instagrama zaczęły krążyć na Twitterze około godziny 10:00 rano. Użytkownicy zgłaszali utratę tysięcy obserwujących w wyniku tego, co wydawało się czystką kont.

Nagły spadek liczby obserwujących jest prawdopodobnie związany z innym trwającym problemem, w którym niektórzy użytkownicy są zablokowani lub zawieszeni na swoim koncie. Wiele kont wykazało również duże spadki liczby obserwujących.

Instagram nie wydał jeszcze oświadczenia w tej sprawie.

Tysiące ludzi zostało dotkniętych awarią Instagrama, która rozpoczęła się dzisiaj. Wydaje się, że problem dotyczy głównie osób, które próbują uzyskać dostęp do swoich kont z komputera stacjonarnego.Przeprowadziliśmy [ankietę na LinkedIn](https://www.linkedin.com/posts/search-engine-journal%5Fpoll-time -activity-6992865619494756354-%5FLTS?utm%5Fsource=share&utm%5Fmedium=member%5Fdesktop){rel="nofollow"}, który ma obecnie 425 głosów, pytając użytkowników, czy wpłynęła na nich awaria Instagrama. Tylko 20% respondentów stwierdziło, że dotyczy to:

Jest to zgodne z sondażem, który przeprowadziliśmy na Twitterze, w którym zadaliśmy to samo pytanie, choć na mniejszej próbce. Na Twitterze 24% respondentów stwierdziło, że ich dotyczy, a jedna trzecia respondentów nie była nawet świadoma problemu.

31 października 2022 r. Search Engine Journal (@sejournal) napisał na Twitterze o awarii Instagrama, stwierdzając, że wielu użytkowników zgłaszało brak dostępu do swoich kont. Alan Muther (@alanmuther) odpowiedział, że on również otrzymał wyskakujące powiadomienie z informacją, że jego konto zostało zawieszone.

O 18:00 czasu wschodniego w poniedziałek wieczorem Instagram potwierdził, że naprawił błąd powodujący problemy. W tweecie (stinging), Instagram Comms napisał: „Rozwiązaliśmy ten błąd teraz – powodowało to, że ludzie w różnych częściach świata mieli problemy z dostępem do swoich kont i powodowało tymczasową zmianę dla niektórych obserwujących. Przepraszam! ”

Jednak wielu użytkowników [nadal zgłaszało] (https://twitter.com/searchliaison/status/1587203508573339648?s=20&t=Cdsx3-u9J5RtskOBi6hPKQ){rel="nofollow"} problemy z dostępem do ich kont, nawet po tym, jak Instagram powiedział, że błąd wystąpił naprawiono. Konto Search Liaison napisało na Twitterze: „Widzimy raporty od ludzi, że nadal mają problemy z dostępem do swoich kont. Przepraszamy za ciągłe problemy i zaktualizujemy, jak tylko będziemy mieli więcej informacji”.

Instagram wciąż zyskuje na popularności, a aplikacja do udostępniania zdjęć ma obecnie ponad miliard aktywnych użytkowników miesięcznie.

Wzrost ten jest napędzany przez zwiększone użycie wśród młodszych grup demograficznych, a niedawne badanie wykazało, że 42% nastolatków w USA uważa teraz Instagram za swoją ulubioną sieć społecznościową.

Przy tak dużej i zaangażowanej bazie użytkowników nic dziwnego, że firmy coraz częściej patrzą na Instagram jako platformę marketingową.

Jednak prowadzenie skutecznej kampanii marketingowej na Instagramie może być trudne, ponieważ platforma ma ścisłe wytyczne dotyczące tego, jakie rodzaje treści można promować.

Google wprowadza 2 nowe sposoby analizy danych w Ads Data Hub
Google wprowadza dwa nowe narzędzia — Ads Data Hub dla marketerów i Ads Data Hub dla partnerów pomiarowych — aby pomóc użytkownikom lepiej analizować dane. Ads Data Hub for Marketers ma na celu pomóc...
Czytaj więcej
Zacznij promować swoje produkty na karcie Zakupy w Search Console
Google Search Console wprowadza nową sekcję z listami na karcie Zakupy, aby pomóc właścicielom sklepów internetowych wyświetlać swoje produkty na karcie Zakupy. Ta zmiana będzie wprowadzana stopniowo...
Czytaj więcej