Koniec sezonu wakacyjnego to dla wielu kupców czas szczytowy. Google zaleca, aby ci sprzedawcy dostarczali strony docelowe z odpowiednią treścią i wysokiej jakości obrazami, aby wyróżnić ich wydarzenia sprzedażowe. Niektóre najlepsze praktyki tworzenia takich stron docelowych obejmują wcześniejsze utworzenie strony, stosowanie standardowych najlepszych praktyk SEO i tworzenie linków do strony docelowej ze strony głównej.
Google udostępnia następujące wskazówki dotyczące optymalizacji witryny pod kątem wydarzeń cyklicznych:
- Używaj cyklicznego adresu URL, a nie nowego adresu URL dla każdego wystąpienia zdarzenia. Nadaj stronie docelowej wydarzeń cyklicznych zrozumiały adres URL, który odzwierciedla wydarzenie używane każdego roku (np. użyj /sale/black-fridy, a nie /sale/2020/black-fridy).
- Dołącz odpowiedni obraz wysokiej jakości. Dostarcz statyczny obraz z aktualną reprezentacją Twojej sprzedaży. Przytnij białą przestrzeń wokół krawędzi obrazu i upewnij się, że obraz jest atrakcyjny wizualnie i dobrej jakości. Aby uzyskać dodatkowe wskazówki dotyczące jakości obrazu, zapoznaj się ze sprawdzonymi metodami dotyczącymi grafiki Google i podstawowymi informacjami na temat grafiki w sieci.
- Uzyskaj ponownie zindeksowaną stronę. Po sprawdzeniu poprawności uporządkowanych danych poproś Google o ponowne zindeksowanie strony w celu szybszej aktualizacji treści. (Uwaga: od momentu publikacji to narzędzie przechodzi konserwację, ale mamy nadzieję, że wkrótce znów będzie działać).
Zespół Google Search Relations ogłosił, że może odpowiedzieć na wszelkie pytania webmasterów na forum pomocy lub na Twitterze. To świetna okazja dla webmasterów, by uzyskać odpowiedzi na pytania bezpośrednio od zespołu odpowiedzialnego za wyszukiwarkę Google.