Według UNESCO prawie 1,5 miliarda uczniów zostało przerwanych w nauce z powodu COVID-19. Niemal z dnia na dzień uczniowie, rodzice i wychowawcy musieli dostosować się do nowych norm uczenia się. Wiele osób zwraca się do Google o pomoc w znalezieniu zasobów edukacyjnych i edukacyjnych, a my jesteśmy zaangażowani we wspieranie sposobów pomagania ludziom w znajdowaniu tego, czego szukają.
W tym poście podajemy szczegóły, które pomogą Ci zaimplementować uporządkowane dane dotyczące problemów praktycznych i math solver, spraw, aby Twoja strona miała opcję Kwalifikowalność pojawiała się jako wynik z elementami rozszerzonymi w Wyszukiwarka Google (pamiętaj, że kwalifikowalność nie gwarantuje, że Twoja witryna pojawi się w wynikach wyszukiwania). Udostępniamy też Raport o stanie wyników z elementami rozszerzonymi, aby pomóc Ci upewnić się, że implementacja jest prawidłowa.
Treści związane z ćwiczeniami i pomoc w matematyce to tylko niektóre z informacji najbardziej potrzebnych uczniom. Materiały do ćwiczeń pomagają użytkownikom zmierzyć ich zrozumienie pojęć, podczas gdy solvery dostarczają wyjaśnień, aby pomóc użytkownikom wyjść z kłopotów podczas rozwiązywania problemów matematycznych. Obie te funkcje dają możliwość witrynom wykorzystującym oba materiały do zwiększenia świadomości marki na stronach wyników wyszukiwania Google i prawdopodobnie zwiększenia ruchu dzięki ulepszonemu wyglądowi.
Firma Google wprowadziła nową funkcję o nazwie Pytania praktyczne, która umożliwia użytkownikom podgląd treści edukacyjnych w witrynie. Aby móc korzystać z tej funkcji, witryny muszą postępować zgodnie ze sprawdzonymi metodami opisanymi w dokumentacji Google. Praktyki te obejmują dodanie atrybutu quizu do każdego pytania ćwiczeniowego, upewnienie się, że wszystkie wymagane atrybuty danych strukturalnych zostały uwzględnione, oraz oznaczenie co najmniej dwóch pytań ćwiczeniowych na koncept. Stosując się do tych wskazówek, witryny internetowe mogą skorzystać z bogatych wyników pytań praktycznych i zapewnić użytkownikom bardziej wciągające i interaktywne wrażenia.
Trafność dla użytkowników, w tym aktualność, poziom ocen i standardy programu nauczania, może być kluczową kwestią dla użytkowników przy podejmowaniu decyzji, jakich materiałów edukacyjnych użyć. Z naszych badań dowiedzieliśmy się, że użytkownicy szukają tych sygnałów, aby określić, czy treści edukacyjne online odpowiadają temu, czego uczą się w szkole. Dlatego zachęcamy do dodania wszystkich zalecanych atrybutów odpowiednich do treści.
Flagi rozwiązywania matematyki
Strona Math Solver zawiera narzędzie ułatwiające użytkownikom wprowadzanie równań matematycznych i znajdowanie wyjaśnień dotyczących rozwiązywania problemów matematycznych. Na przykład użytkownik będzie mógł wprowadzić równanie takie jak x^4 - 3x = 0, aby wyświetlić stronę internetową z instrukcjami krok po kroku, jak dojść do rozwiązania. Uporządkowując dane za pomocą narzędzia do rozwiązywania zadań matematycznych, możesz zakwalifikować swoją witrynę do wyświetlania w wyszukiwarce Google, gdy użytkownicy wpisują równania matematyczne na pasku wyszukiwania Google.
Więcej informacji o dodawaniu danych strukturalnych solvera matematycznego znajdziesz tutaj: https://developers.google.com/search/docs/data-types/math-solvers
Firma Google wprowadziła nową funkcję „próbnych pytań”, która umożliwia użytkownikom przesyłanie równań matematycznych w celu uzyskania rozwiązań krok po kroku. Ta funkcja działa tylko z oficjalnymi rozwiązaniami matematycznymi; nie dodawaj tych uporządkowanych danych do stron, na których użytkownicy nie mogą przesyłać równań matematycznych do rozwiązywania krok po kroku. Więcej informacji o szczegółach implementacji znajdziesz w dokumentacji dla programistów.
Aby pomóc Ci w monitorowaniu zgłoszonych problemów, udostępniliśmy też Raport w Search Console Wszystkie błędy, ostrzeżenia i prawidłowe pozycje na stronach zawierających uporządkowane dane.
Użyj tego raportu, aby dowiedzieć się, co Google może, a czego nie może odczytać z Twojej witryny, i rozwiązać błędy w wynikach wyszukiwania rozszerzonego. Ponadto po rozwiązaniu problemu możesz skorzystać z raportu, aby go zweryfikować, co uruchomi proces ponownego indeksowania stron, których dotyczy problem. Dowiedz się więcej o używaniu raportów do monitorowania wyników wyszukiwania z elementami rozszerzonymi.
Jeśli jesteś webmasterem i korzystasz z danych strukturalnych w swojej witrynie, możesz teraz skorzystać z raportu Pytania praktyczne w Search Console, aby sprawdzić, jak Twoje dane strukturalne są wyświetlane w wyszukiwarce Google. Ten raport pokazuje, jak wyglądają Twoje uporządkowane dane, gdy ktoś wyszukuje w Google określone zapytanie.
Aby skorzystać z raportu Pytania praktyczne, przejdź do sekcji „Wygląd w wyszukiwarce” w Search Console i kliknij link „Pytania praktyczne”. Następnie wpisz zapytanie w polu wyszukiwania i kliknij Szukaj.
Możesz też skorzystać z testów wyników z elementami rozszerzonymi, aby przetestować swoje uporządkowane dane, przesyłając fragmenty kodu lub adresy URL stron. Test pokazuje wszelkie błędy lub sugestie dotyczące Twoich uporządkowanych danych.
Chętnie poznamy Twoje przemyślenia na temat tego, w jaki sposób pytania praktyczne lub uporządkowane dane do rozwiązywania zadań matematycznych mogą Ci pomóc. Prześlij nam swoją opinię za pośrednictwem Twittera lub społeczności pomocy Centrum wyszukiwania.