Google wprowadził nowy system generowania tytułów stron internetowych. Nowy system ma na celu tworzenie tytułów bardziej adekwatnych do treści strony, niezależnie od konkretnego zapytania. Nowy system wykorzystuje tekst, który ludzie mogą wizualnie zobaczyć po wejściu na stronę internetową, w tym główny wizualny tytuł lub nagłówek, zawartość w <H1>
tagi lub inne tagi nagłówka oraz treści, które są duże i widoczne dzięki zastosowaniu zabiegów stylistycznych. Google ogłosił aktualizację sposobu generowania tytułów stron w wynikach wyszukiwania. Aktualizacja ma na celu tworzenie bardziej czytelnych i przystępnych tytułów stron. W niektórych przypadkach Google może dodać nazwy witryn, które uzna za przydatne. W innych przypadkach, gdy napotkają bardzo długi tytuł, mogą wybrać najbardziej odpowiednią część, zamiast zaczynać od początku i skracać bardziej przydatne części. Ta zmiana to tylko jeden z elementów starań Google, aby wyniki wyszukiwania były bardziej przyjazne dla użytkownika. Wcześniej wyjaśniali, dlaczego wykraczają poza samo używanie tagu HTML title – ponieważ tagi HTML title nie zawsze dobrze opisują stronę. Może to wynikać z różnych powodów, takich jak bardzo długi tytuł, „wypchany” słowami kluczowymi lub po prostu brak tagu tytułu. Celem Google jest, aby wyniki wyszukiwania były jak najbardziej przyjazne dla użytkownika, aby użytkownicy mogli szybko i łatwo znaleźć to, czego szukają. Ta najnowsza aktualizacja to tylko kolejny krok w tym kierunku. Zgodnie z niedawną zmianą, Danny Sullivan z Search Liaison donosi, że koncentracja na tworzeniu świetnych tagów tytułowych HTML jest nadal aktualna. Główna rada dla właścicieli witryn pozostaje taka sama: skup się na tworzeniu świetnych tagów tytułu HTML. Dzieje się tak, ponieważ ze wszystkich sposobów, w jakie generujemy tytuły, zawartość znaczników HTML title jest nadal najczęściej używana, w ponad 80% przypadków. Jak w każdym systemie, tytuły, które generują, nie zawsze będą idealne. Czekamy na wszelkie opinie na naszych forach{rel="nofollow"} .