Bardziej niż kiedykolwiek użytkownicy korzystają z usług Google, aby wykonywać pracę, edukować swoje dzieci i utrzymywać kontakt z bliskimi. Nasi Eksperci Produktowi Google (PE) odgrywają rolę we wspieraniu tych użytkowników na forach społeczności, takich jak [Pomoc dla webmasterów] Ważna rola Społeczność](https://support.google.com/webmasters/community){rel="nofollow"}, obsługująca wiele języków.
Od kilku lat zapraszamy najbardziej zaawansowanych PE z całego świata na nasz odbywający się co dwa lata, 3-dniowy PE Summit. Wydarzenia te są okazją nie tylko do dzielenia się najnowszymi aktualizacjami produktów z PE, ale także do uznania i uczczenia ich niestrudzonego wkładu w pomoc naszym użytkownikom. Gdy w marcu świat został zamknięty, szybko zdecydowaliśmy, że nie chcemy przegapić tego corocznego święta. Tak więc zespół ze szczytu zmienił kierunek i zaczął planować wirtualne wydarzenie o nazwie PES@Home.
Społeczność webmasterów, ekspertów ds. produktów, zorganizowała niedawno wirtualne wydarzenie na platformie poświęconej tematyce domowej. W Biurze odbyło się ponad 120 spotkań, podczas których uczestnicy mieli możliwość interakcji między sobą i pracownikami Google. Na „dachu” odbywają się również zabawne zajęcia, takie jak nauka magii lub barmaństwa. Wydarzenie jest okazją dla członków społeczności do ponownego połączenia się i doładowania.
Oprócz wykładów ogólnych odbywa się osiem sesji poświęconych konkretnym produktom dla specjalistów ds. webmasterów oraz menedżerów i inżynierów ds. produktów w wyszukiwarce. Tematy poruszane w tych sesjach obejmują jakość strony, historie internetowe, indeksowanie, wyszukiwanie grafiki i listy zakupów.
Zespół odpowiedzialny za wydarzenie był przytłoczony frekwencją i zaangażowaniem społeczności webmasterów PE. W dowód wdzięczności wręczają nagrodę Silver Lining Award komuś, kto wykazuje poczucie humoru i konsekwentnie podkreśla pozytywne aspekty każdej sytuacji.
Dziękujemy wszystkim webmasterom PE, którzy pomagają uczynić sieć lepszym miejscem!
Wirtualny szczyt Google Product Specialist (GPE) odbędzie się w dniach 13-14 października 2020 r. W wydarzeniu wzięło udział ponad 1000 ekspertów ds. usług Google z całego świata. Szczyt obejmuje przemówienia programowe, sesje grupowe i możliwości nawiązywania kontaktów.
Niektóre z tematów poruszanych podczas szczytu to:
- Jak zostać GPE
- Korzyści z bycia GPE
- Różnice między GPE a Google Partners
- Rodzaj specjalisty ds. produktu (np. YouTube, Android, Chrome)
- Jak korzystać z programu GPE, aby rozwijać swoją karierę lub biznes?
- Przyszłość projektów GPE
Uczestnicy mają również możliwość nawiązania kontaktów z innymi GPE i poznania najlepszych praktyk w zakresie wiedzy o produktach. Podsumowując, zjazd był doskonałą okazją dla ekspertów ds. produktów, aby dowiedzieć się więcej o swoim rzemiośle i nawiązać współpracę z innymi osobami z branży.