Przedstawiamy nowy raport dotyczący indeksu filmów w Search Console

July 11, 2022

Raport Indeksowanie filmów wideo to nowy raport z Google Search Console, który pomaga webmasterom poznać skuteczność ich filmów w Google i zidentyfikować możliwe obszary do poprawy. Raport przedstawia stan indeksowania filmów wideo w witrynie, w tym liczbę stron, na których Google zidentyfikował film, filmy, które zostały pomyślnie zindeksowane, oraz problemy uniemożliwiające indeksowanie filmów. Ten raport będzie stopniowo wprowadzany w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

Nowy raport Indeksowanie filmów w Search Console zawiera dane o tym, jak Google indeksuje filmy w Twojej witrynie. Możesz użyć tego raportu, aby śledzić stałe strony z filmami wideo i upewnić się, że są one prawidłowo aktualizowane w indeksie Google. Ten raport różni się od raportu wyników z elementami rozszerzonymi wideo, który pokazuje poprawność uporządkowanych elementów danych wideo. Narzędzie do sprawdzania adresów URL zostało również zaktualizowane, aby umożliwić sprawdzenie stanu indeksowania filmów wideo na określonej stronie.

Nowa sekcja Indeksowanie stron wideo w narzędziu do sprawdzania adresów URL zawiera szczegółowe informacje o tym, jak wyszukiwarka Google przemierza i indeksuje Twoje filmy. Narzędzie wyświetla adres URL filmu, adres URL miniatury, stan strony (zindeksowana lub nie) oraz listę problemów uniemożliwiających indeksowanie filmu.

Aby dowiedzieć się więcej o sprawdzonych metodach indeksowania filmów, zapoznaj się z przewodnikiem po sprawdzonych metodach indeksowania filmów. Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nimi za pośrednictwem Centralnej społeczności wyszukiwarki Google lub na Twitterze.

Google nieustannie pracuje nad tym, aby wyszukiwanie było bardziej trafne i przydatne dla wszystkich. W tym duchu wprowadzamy w Google Search Console dwie nowe funkcje, które pomogą Ci zrozumieć, jak Twoja witryna pojawia się w wynikach wyszukiwania zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach przenośnych.

Pierwszy to raport o stanie Twojej witryny AMP (Accelerated Mobile Pages). Ten raport pokazuje, które z Twoich stron są prawidłowymi stronami AMP i czy zawierają jakieś błędy, które należy naprawić. Raport o stanie AMP znajdziesz w menu „Wygląd w wyszukiwarce” w Search Console.

Drugą nową funkcją jest raport dotyczący uporządkowanych danych Twojej witryny. Ten raport pokazuje, które strony zawierają uporządkowane dane (takie jak recenzje, informacje o cenach lub informacje o wydarzeniach) oraz czy występują jakieś błędy, które należy naprawić. Raport Dane strukturalne znajdziesz w menu „Wygląd w wyszukiwarce” w Search Console.

Googlebot i ograniczenie rozmiaru pliku do 15 MB
We wtorek, 28 czerwca 2022 r., Google opublikował aktualizację dokumentacji Googlebota, która wyjaśnia, że Googlebot „widzi” tylko pierwszych 15 megabajtów podczas pobierania określonych typów plików....
Czytaj więcej
Zalety i wady danych strukturalnych
Recenzje produktów to cenne źródło informacji dla użytkowników, którzy mogą sprawdzić, który produkt kupić. Recenzje produktów często zawierają listę zalet i wad, które według naszych badań są popular...
Czytaj więcej