Rok temu webmasterzy Google ogłosili, że zmienią nazwę Centrum wyszukiwania Google i uruchomią nową stronę internetową. W tym roku pracowali nad ulepszaniem treści, pisaniem nowej dokumentacji, migracją bloga i opracowywaniem nowej listy kontrolnej.
Współpracowali z wewnętrznym zespołem SEO, aby ulepszyć swoje treści. Napisali wiele nowych dokumentów i przenieśli 13 blogów w języku lokalnym. Opracowali również nową listę na swojej stronie głównej.
Możesz przeczytać więcej o ich postępach tutaj: https://search-off-the-record.libsyn.com/launching-google-search-central-krok po kroku
Centrum wyszukiwania Google skontaktowało się ostatnio z profesjonalnym SEO, aby pomóc ulepszyć zawartość witryny. SEO pomogło w migracji tysięcy adresów URL, identyfikowaniu uszkodzonych przekierowań i zapewnianiu prawidłowego kierowania ruchu do nowej witryny. Współpracowali również z Google, aby ulepszyć elementy tytułów i opisów na ponad 200 stronach.
Projekt rozpoczyna się od plików priorytetowych, które czytelnicy przeglądają najczęściej lub tych, które mogą generować większy ruch. W niektórych przypadkach celem jest faktycznie deoptymalizacja ruchu (np. w przypadku wyszukiwarek przekazujących opinie, chcą usunąć nasze strony, które są istotne tylko dla [usunięcie przez właściciela witryny] (https://developers.google) .com/ wyszukaj /docs/crawling-indexing/remove-information){rel="nofollow"}).
Pozycjonowanie w Google to prawdziwa rzecz – nawet jeśli oznacza to robienie tego dla Centrum Wyszukiwania dla wszystkich Twoich witryn. Podchodzimy do tego projektu jak do każdego innego projektu w wielu innych witrynach Google dotyczących marketingu, treści i produktów. Takie podejście jest często takie samo, jak wszystkich innych w branży – poparte wytycznymi, najlepszymi praktykami i doświadczeniem. Mamy jednak ograniczone narzędzia, dane i informacje, których możemy użyć do ścisłego odróżnienia wyszukiwarki Google od osób zajmujących się pozycjonowaniem w Google. Pomaga to zapewnić, że nie mamy nieuczciwej przewagi.
Pomoc w migracji Search Central jest jak każda inna migracja, w której pomagamy. Zakończyliśmy badanie słów kluczowych i optymalizację metadanych dla kluczowych stron, asystowaliśmy przy mapowaniu przekierowań i przekierowaniach kontroli jakości, a także skonfigurowaliśmy pulpit nawigacyjny Google Data Studio, który pomaga monitorować postępy i przeprowadzać analizę po migracji. Wiesz, typowa lista kontrolna migracji SEO.
Interesujące jest również obserwowanie reakcji społeczności SEO po migracji. Jesteśmy aktywni na Twitterze i subskrybujemy wszystkie publikacje SEO (w końcu jesteśmy zwykłymi SEO), więc wspaniale jest zobaczyć opinie, wszystkie artykuły i być na [podcaście Search Off The Record](https:// pod.link /1512522198){rel="nofollow"}.
Zespół Google Search Relationships opublikował niedawno nową dokumentację dotyczącą indeksowania i indeksowania, w tym grupowanie tematów według tematów, publikowanie nowej dokumentacji i korygowanie wskazówek dotyczących następujących tematów:
- Uproszczone wprowadzenie strony robots.txt, aby lepiej zrozumieć, czym jest robot. txt i jego przeznaczeniem, z rozszerzonymi instrukcjami na temat create i Aktualizacja plik robots.txt.
- Dodano nowe wskazówki dotyczące [Jak kody stanu HTTP, błędy sieciowe i DNS wpływają na wyszukiwarkę Google] (https://developers.google.com/search/docs/crawling-indexing/http-network-errors){rel=" nofollow " }.
Google znacznie rozszerzyło swoje wytyczne dotyczące przekierowań o różne rodzaje przekierowań i ich wpływ na wyszukiwarkę Google. Firma napisała również nową dokumentację dotyczącą operatorów wyszukiwarki Google i wydała nowy zestaw wytycznych dotyczących handlu elektronicznego w wyszukiwarce Google. Ostatecznie zakończył migrację i przekierowanie 13 blogów w języku lokalnym, w tym treści z 2005 roku.
Centrum wyszukiwania Google udostępniło na swojej stronie głównej nowy widżet, który poleca artykuły na podstawie roli wybranej przez użytkownika. Widżet to bardziej interaktywny sposób sprawdzania, w jaki sposób użytkownicy mogą poprawić swoją obecność w wyszukiwaniu.
Aby zbudować ścieżkę uczenia się, przeanalizowaliśmy swoich odbiorców i zauważyliśmy, że użytkownicy lądujący na stronie głównej chcieli uzyskać przewagę lub dowiedzieć się więcej ogólnie (w przeciwieństwie do użytkowników lądujących na precyzyjne adresy URL z konkretnymi pytaniami). Dzięki tej interaktywnej ścieżce szkoleniowej Google ma nadzieję, że nowi użytkownicy (w tym SEO, marketerzy cyfrowi, właściciele firm) będą teraz mogli przeglądać treści w Google Search Central w bardziej uproszczony i uporządkowany sposób.
Google słyszał również wiele próśb dotyczących SEO o zasoby dla odbiorców spoza SEO. Użytkownicy mogą udostępnić określoną ścieżkę szkoleniową lub witrynę, korzystając ze wstępnie zdefiniowanego ?card=owner
parametr w adresie URL Lista kontrolna właściciela Uproszczona grafika pomaga wprowadzić funkcję wyszukiwania w bardziej intuicyjny sposób, ułatwiając identyfikację funkcji. Google wciąż iteruje widżety, więc użytkownicy prawdopodobnie zobaczą więcej zmian i ulepszeń w nadchodzących miesiącach.
Według Google kliknięcia treści przeniesionych z wyszukiwarki Google do Centrum wyszukiwania Google wzrosły o 240% między styczniem 2021 a październikiem 2021 w porównaniu z poprzednim rokiem. Firma przypisała wzrost migracji i przeprojektowaniu bloga Search Central, co zaowocowało większą liczbą kliknięć i wyświetleń. Dane te obejmują tylko blogi w języku angielskim z Centrum dla webmasterów, ponieważ firma właśnie zakończyła migrację 13 blogów w języku lokalnym. Google będzie nadal monitorować ruch na blogach Search Central, aby zrozumieć, jak migracja blogów w języku lokalnym wpływa na ruch w witrynie.
Firma Google niedawno zaktualizowała swoje narzędzia dla webmasterów, obecnie nazywane Centrum wyszukiwania Google. Ta aktualizacja zawiera nową nazwę, wygląd i kilka nowych funkcji. Celem aktualizacji jest ułatwienie dostępu i korzystania z tych narzędzi.
Jak dotąd odpowiedź była pozytywna. W ciągu miesiąca od aktualizacji ludzie zaczęli używać nowej nazwy Centrum wyszukiwania Google. Zainteresowanie nową nazwą przewyższyło zainteresowanie starą nazwą Google Webmaster Central.
Tłumaczenie postów na blogu zajmowało kiedyś miesiące, ale na naszej nowej stronie internetowej przetłumaczone treści są dostępne w ciągu kilku dni. "
Blog Google Webmaster Central przeszedł niedawno zmianę marki i migrację witryny. Jak w przypadku każdej większej premiery, niektóre rzeczy nie poszły zgodnie z planem. Na przykład migracja blogów w języku lokalnym trwała dłużej niż oczekiwano i powodowała inne problemy, takie jak uszkodzone skrypty Pythona.
Mimo wyzwań zespół wiele się nauczył z tego doświadczenia. Zdają sobie sprawę, że języki są trudne, a przeniesienie strony internetowej na jeden język jest wystarczająco trudne. Dodanie 13 innych zlokalizowanych witryn z własnymi wzorcami adresów URL i oddzielnymi przekierowaniami JavaScript stwarza więcej problemów.
Zespół dowiedział się również, że naprawdę powinni jeść własną karmę dla psów — okazuje się, że przekierowania JavaScript są tak samo dobre jak metaprzekierowania. Innymi słowy, powinni praktykować to, co głoszą! Ogólnie rzecz biorąc, rebranding i migracja witryny były dla zespołu pouczającym doświadczeniem, a po drodze wyciągnięto kilka cennych wniosków.
RSS jest nadal tak popularny, że zespół musiał dodać go do nowego bloga. Przejście do SEO lub usunięcie SEO ze strony internetowej może brzmieć dziwnie, ale czasami konieczne jest przechwycenie dobrego ruchu. Praca z SEO na stronie poświęconej SEO może zranić Twój mózg: optymalizujesz rzeczy, które mówią o optymalizacji.