Rok później: popraw oceny recenzji produktów

March 23, 2022

Słyszeliśmy od użytkowników, że wolą szczegółowe, dogłębne recenzje z dowodami, że produkt został faktycznie przetestowany. W odpowiedzi zaktualizowaliśmy nasz algorytm rankingu wyszukiwania, aby priorytetowo traktować autentyczne, przydatne treści. Dzisiaj wprowadzamy kolejną aktualizację, aby jeszcze bardziej poprawić naszą zdolność do identyfikowania wysokiej jakości recenzji produktów. Ułatwi to użytkownikom znalezienie rzetelnych porad dotyczących kupowania i nagrodzi twórców, którzy chcą pomóc.

Aktualizacja, która zostanie wprowadzona w ciągu najbliższych kilku tygodni, może wpłynąć na rankingi anglojęzycznych recenzji produktów dla wielu witryn. Jak dotąd zauważyliśmy, że nasze początkowe zmiany mają pozytywny wpływ na anglojęzyczny ekosystem i kupujących online. W przyszłości planujemy otworzyć obsługę recenzji produktów w większej liczbie języków.

Jeśli tworzysz recenzje produktów w dowolnym języku, zalecamy przestrzeganie naszych sprawdzonych metod oceny produktów, aby Twoje treści miały największy wpływ.

Firma Google niedawno zaktualizowała swoje zasady dotyczące recenzji produktów i otrzymała kilka pytań dotyczących sposobu, w jaki te aktualizacje odnoszą się do recenzji wielu produktów. W odpowiedzi Google powiedział, że aktualizacja dotyczy wszystkich form treści recenzji i udostępnił kilka sprawdzonych metod pisania wysokiej jakości recenzji.

Rekomendując produkt jako najlepszy ogólnie lub najlepszy do określonego celu, Google zaleca podzielenie się z czytelnikami, dlaczego uważasz, że produkt jest najlepszy. Może to obejmować omówienie tego, czym produkt różni się od innych produktów na rynku lub dlaczego produkt jest szczególnie odpowiedni do zalecanego zastosowania. Dowody z pierwszej ręki w postaci wyników testów lub wyników porównawczych mogą również pomóc wesprzeć te twierdzenia.

W następstwie najnowszej aktualizacji dotyczącej sposobu, w jaki wyszukiwarka Google obsługuje recenzje produktów, firma wyjaśniła, że pisanie dogłębnych recenzji pojedynczych produktów i wysokiej jakości listy rankingowej powiązanych produktów może być skutecznym sposobem na zwiększenie szans na dobrą pozycję w rankingu w wynikach wyszukiwania.

Jak połączyć konto Search Console ze Statystykami
Google Search Console dostarcza użytkownikom dane o tym, jak ich witryna radzi sobie w wyszukiwarce Google, ale dane te mogą być trudne do zinterpretowania. Aby podejmować lepsze decyzje poparte danym...
Czytaj więcej
Wiosenne porządki: narzędzie parametrów URL
W poniedziałek 28 marca 2022 r. Google wycofa narzędzie Parametry adresów URL w Search Console. Uruchomione w Narzędziach dla webmasterów w 2009 r. narzędzie pozwala właścicielom witryn określić, w ja...
Czytaj więcej