Twitter rozszerza funkcję sugerowanych tweetów dla wszystkich użytkowników, w tym dla tych, którzy nie widzieli tweeta w przeszłości. Zmiana oznacza, że algorytmicznie wybrane tweety z kont, których nie obserwujesz, będą pojawiać się obok innych treści w głównym kanale, aby pomóc użytkownikom znaleźć inne konta, które mogą być zainteresowane obserwowaniem. Chociaż w oświadczeniu Twittera podkreślono, że aktualizacja jest przeznaczona tylko dla tych użytkowników, którzy jeszcze nie widzieli polecanych tweetów, faktyczni użytkownicy zgłosili wzrost liczby polecanych tweetów, które widzieli. Niektórzy otrzymują nawet rekomendacje na karcie powiadomień. Możesz śledzić wrześniowy post na Twitterze.
Twitter wprowadza zalecane tweety do kanałów użytkowników w oparciu o zachowanie użytkowników. Spowodowało to skargi niektórych użytkowników, którzy woleliby widzieć tweety osób, które obserwują, niż sugerowanych. Jednak Twitter oferuje opcję przełączenia się na kanał chronologiczny i całkowitego uniknięcia sugerowanych tweetów.
Twitter rozszerza funkcję rekomendacji w swojej aplikacji, aby dać użytkownikom większą kontrolę nad rodzajami treści, które widzą. Dzieje się tak po krytyce ze strony CEO Twittera, Elona Muska, który powiedział, że woli chronologiczny kanał.
Rekomendacje można dostosować, dotykając ikony z trzema kropkami obok poszczególnych tweetów. Stamtąd użytkownicy mogą powiedzieć, że „nie są zainteresowani tym tweetem” lub wyciszyć konto, aby Twitter nie polecał im go ponownie.
To prawda, że jest to kłopotliwy sposób na ulepszenie systemu rekomendacji Twittera, ale jest to jedyna alternatywa dla przejścia na „Najnowsze tweety”.
Możesz przeczytać więcej o tej historii tutaj: [https://www.engadget.com/twitter-recommended-tweets-settings-2022-05.html](https://www.engadget.com/twitter -recommended-tweets -settings-2022-05.html)
Śledź te najpopularniejsze konta na Twitterze, aby otrzymywać najnowsze wiadomości z branży wyszukiwania.
– @mattcutts jest inżynierem oprogramowania w Google. Tweetuje na różne tematy, w tym SEO i tworzenie stron internetowych.
- @rustybrick jest założycielem firmy RustyBrick zajmującej się tworzeniem stron internetowych. Tweetuje o SEO, tworzeniu stron internetowych i nowinkach technicznych.
- @google webmaster central to oficjalne konto na Twitterze dla bloga Google Webmaster Central. Tweetują na różne tematy dotyczące tworzenia i zarządzania witryną, w tym SEO i narzędzia dla webmasterów.