W lipcu 2022 r. Google udostępnił nowy raport w Search Console, aby pomóc webmasterom zrozumieć skuteczność ich filmów w Google i zidentyfikować obszary wymagające poprawy.
Nowa aktualizacja to nakładka pokazująca dzienne wyświetlenia wideo w czasie. Te informacje można znaleźć w Raporcie indeksowania filmów i są one zbierane według stron. Oznacza to, że ta sama strona pojawia się wiele razy. W pojedynczym wyniku wyszukiwania lub sesji Discover każde pojawienie się liczy się jako wyświetlenie. Raport skuteczności wyszukiwania grupuje filmy pojawiające się w wynikach wyszukiwania według właściwości, a nie adresu URL. Wyświetlenia są liczone tylko raz. Może to spowodować, że liczba wyświetleń będzie niższa niż wynika to z raportu indeksowania strony wideo.
Google Search Console wydało aktualizację, która pozwala użytkownikom filtrować raporty indeksowania wideo na podstawie wybranych map witryn. Ten filtr ma zastosowanie do wszystkich funkcji raportów: wykresów, podsumowań wykresów, list problemów i eksportów. Ta aktualizacja ułatwi użytkownikom śledzenie wyników filmów w wyszukiwarce Google. Nakładka „Wyświetlenia” w raporcie Indeksowanie wideo. Pokazuje, ile razy Twój film wideo pojawił się w wynikach wyszukiwania w czasie.
Jeśli masz pytania lub wątpliwości Pomoc można uzyskać za pośrednictwem społeczności Google Search Central (https://support.google.com/webmasters/threads?thread%5Ffilter=%28category:search%5Fconsole%29){rel="nofollow "} lub na Twitterze (https https://twitter.com/googlesearchc){rel="nofollow"} Ta aktualizacja została ogłoszona przez Moshe Sameta, menedżera produktu Search Console.