Google Search Console Raport skuteczności pozwala użytkownikom zobaczyć, jak użytkownicy znajdują ich witrynę w Google. Raport zawiera dwa nowe ulepszenia: filtry wyrażeń regularnych (wyrażenie regularne) i ulepszony tryb porównania.
Dzięki nowym filtrom wyrażeń regularnych użytkownicy będą mogli tworzyć bardziej złożone zapytania i filtry oparte na stronach. Załóżmy na przykład, że Twoja firma nazywa się „koty i psy”, ale czasami jest skracana do „kotów i psów” lub nawet „c&d”. Możesz użyć filtra wyrażeń regularnych do przechwytywania wszystkich zapytań dotyczących marki, definiując filtr wyrażeń regularnych: koty i psy|koty i psy|c&d
Nowy filtr wyrażeń regularnych w raporcie skuteczności Google Search Console pozwala używać wyrażeń regularnych do zawężania zbioru danych. Możesz utworzyć zapytanie lub filtr strony, wybrać menu rozwijane i wybrać Niestandardowy, aby użyć filtru wyrażenia regularnego.
Czasami jednak zapytania i strony nie są dostępne w raportach ze względu na ograniczenia prywatności lub przechowywania. Aby upewnić się, że nasi użytkownicy są tego świadomi, dodaliśmy alert, który pokazuje za każdym razem, gdy w zapytaniu lub na stronie zostanie zastosowany odpowiedni filtr.
Dowiedz się więcej o Filtrze wyrażeń regularnych na stronie Centrum pomocy.
Od dzisiaj tryb porównania w raportach skuteczności Google Search Console obsługuje wybór wielu danych. Ułatwia to użytkownikom przeglądanie wyników obok siebie, prawie podwajając dostępny obszar tabeli danych. Ponadto tryb porównania obsługuje teraz nowe filtry wyrażeń regularnych dla zapytań i stron.

Te nowe ulepszenia pomogą użytkownikom lepiej wykorzystać raporty skuteczności i znaleźć cenne informacje na temat danych o skuteczności ich witryny w Google. Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości, skontaktuj się ze Społecznością Centrum wyszukiwarki Google lub Twitter.