Zaangażuj kupujących, korzystając ze strony z ofertą w wyszukiwarce Google.

July 21, 2021

Wykorzystaj w pełni karuzelę ofert w wyszukiwarce Google, tworząc strony z ofertami dla dodatkowych działań sprzedażowych i stosując się do tych sprawdzonych metod.

Utwórz stronę z ofertą dla wszystkich swoich wydarzeń.

Każdego dnia w Google odbywają się miliardy sesji zakupowych. A w okresie świątecznym w Google nastąpił ogromny wzrost zainteresowania pytaniami o oferty Black Friday i Cyber Monday. od zeszłego roku Stale aktualizujemy i ulepszamy karuzelę ofert. Rozszerza swoją funkcjonalność o inne popularne działania sprzedażowe, takie jak wyprzedaże z okazji Święta Pracy i Dnia Pamięci (Memorial Day).

Karuzela ofert na święta w USA Aby jak najlepiej wykorzystać karuzelę ofert Zamiast tego utwórz stronę dla każdego ze swoich działań sprzedażowych. Obecnie karuzela umów jest ograniczona do Stanów Zjednoczonych i jest dostępna dla ograniczonych działań sprzedażowych.

Postępuj zgodnie z tymi najlepszymi praktykami dotyczącymi stron z ofertami.

W zeszłym roku udostępniliśmy Najlepsze praktyki na stronach dotyczących Czarnego Piątku i Cyberponiedziałku Ta sugestia obejmuje:

W związku ze zbliżającym się Czarnym Piątkiem i Cyberponiedziałkiem wielu sprzedawców zastanawia się, jak wykorzystać te ważne święta zakupowe. W zeszłym roku Google wprowadził panel sprzedaży, aby pomóc kupującym znaleźć oferty. promocje i promocje z łatwością Na podstawie zeszłorocznych doświadczeń firma Google zaleciła następujące sprawdzone metody tworzenia stron związanych z ofertami na Czarny Piątek i Cyberponiedziałek:

  • Utwórz dedykowaną stronę dla każdej akcji promocyjnej. Dzięki temu kupujący będą mogli łatwo znaleźć Twoją ofertę.
  • Dołącz opis wydarzenia w tytule strony, np. „Okazje na Czarny piątek 2021”. Tytuł strony jest często zawarty w tekście wyświetlanym w karuzeli ofert.
  • Dołącz obrazy związane ze sprzedażą. Uwzględnij widoczny obraz, który pomoże kupującym zrozumieć Twoją ofertę. Na przykład wyświetl przedmiot z wyprzedaży lub umieść tekst baneru podkreślający specjalną ofertę lub rabat. Każdy tekst na obrazie powinien być odzwierciedlony w treści tekstowej na stronie oraz w odpowiednim alternatywie atrybut tekstowy. aby zmniejszyć zbiory w karuzeli rozdań. Zalecamy, aby proporcje obrazu mieściły się w zakresie od 4:3 do 3:4.

Jeśli prowadzisz promocję lub wyprzedaż Jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby upewnić się, że Google o tym wie. Najpierw umieść na stronie tekst opisujący wydarzenie. Pomoże to Google poprawnie zidentyfikować strony związane z konkretną sprzedażą.

Po drugie, jeśli ujawnisz szczegóły sprzedaży w dniu wydarzenia Z wyprzedzeniem podaj ogólne informacje o pracy. Pomoże to Google zrozumieć, że strona jest istotna. Następnie możesz poproś Google o ponowne zindeksowanie Twojej strony {rel="nofollow"}. po aktualizacji Zwiększa to prawdopodobieństwo, że zaktualizowana treść zostanie zindeksowana na czas.

Oprócz tworzenia strony oferty Może chcesz Rejestracja promocji w Google Merchant Center, która pomoże wyświetlać Twoją ofertę na różnych platformach w Google. Informacje o Spin Deals Zobacz Powiadomienie w Centrum pomocy, aby dowiedzieć się, jak znaleźć oferty w Google.

W razie pytań prosimy o kontakt z ekspertem w Forum pomocy lub skomentuj na Twitterze. {rel=" nofollow"}.

Ekspert ds. Relacji z wyszukiwarkami, Alan Kent, napisał niedawno interesujący artykuł o roli, jaką wyszukiwarki odgrywają w naszym życiu. Zaczął od rozmowy o tym, jak używamy wyszukiwarek, aby znaleźć to, czego szukamy w Internecie. Ale czasami zapominamy, że to też biznes. Powiedział, że w ostatnich latach Coraz większy nacisk kładzie się na działalność związaną z wyszukiwarkami i na to, jak zarabiają pieniądze.

Wspomina, że istnieją dwa główne sposoby zarabiania pieniędzy przez wyszukiwarki: poprzez reklamę i licencjonowanie technologii innym firmom. Powiedział, że reklama jest ważniejsza dla obu. Dzieje się tak, ponieważ większość przychodów pochodzi z większości wyszukiwarek. Mówi o różnych rodzajach reklamy. w tym płatne wyniki wyszukiwania Reklamy graficzne i reklamy wideo Powiedział, że płatne wyniki wyszukiwania są zazwyczaj najskuteczniejszymi typami reklam. Ponieważ jest specjalnie ukierunkowany na to, czego szukają użytkownicy.

Następnie wspomina, że licencjonowanie technologii innym firmom to kolejny sposób zarabiania pieniędzy przez wyszukiwarki. Jako przykład podał Mapy Google, które są licencjonowane przez wiele firm i powiedział, że może to być bardzo dochodowy biznes dla wyszukiwarek. Ponieważ pozwala im penetrować nowe rynki i docierać do nowych użytkowników.

Ogólnie rzecz biorąc, Kent zapewnia szczegółowy przegląd tego, jak wyszukiwarki zarabiają pieniądze. I dlaczego reklama jest tak ważną częścią ich modelu biznesowego? To świetny artykuł dla każdego, kto chce dowiedzieć się więcej o funkcjonowaniu Internetu i działaniu wyszukiwarek.

Analiza spadków ruchu w wyszukiwarce Google
Jeśli otworzysz Search Console i zauważysz, że ruch w wyszukiwarce Google spadł, nie panikuj. W tym poście na blogu omówimy niektóre przyczyny spadku ruchu oraz sposób korzystania z raportu skutecznoś...
Czytaj więcej
Przypomnienie o kwalifikujących się linkach i aktualizacji spamu linków Google
W poniedziałek 26 lipca 2021 r. Google opublikowało przypomnienie dla właścicieli witryn, jak postępować z linkami, które mogą mieć charakter komercyjny, aby uniknąć naruszenia wytycznych jakościowych...
Czytaj więcej