Zaktualizowano wytyczne dotyczące publikowania ofert pracy, aby poprawić jakość wyników dla osób poszukujących pracy.

July 13, 2021

Wyszukiwarka Google dokłada wszelkich starań, aby zapewnić osobom poszukującym pracy autentyczne, świeże i zaufane treści. Aby lepiej zrozumieć perspektywy naszych użytkowników, poprosiliśmy dziesiątki tysięcy osób poszukujących pracy na całym świecie, aby dowiedziały się więcej o swoich doświadczeniach związanych z ubieganiem się o pracę online. Na podstawie tych opinii byliśmy w stanie zidentyfikować wspólne tematy i poprawić jakość naszych wyników.

Dzisiaj ogłosiliśmy nowy atrybut danych strukturalnych Zapewnia bezpośrednią aplikację doświadczenie w tworzeniu ofert pracy. Doświadczenie bezpośredniej aplikacji definiujemy jako krótki i prosty proces aplikacji, który można wykonać na Twojej stronie. Ten opcjonalny atrybut pomoże wyszukiwarce Google wyświetlać Twoje wpisy w przypadku trafnych zapytań i zapewnić użytkownikom lepsze wrażenia.

Ponadto ogłosiliśmy nową Politykę treści redakcyjnych Posty. Zgodnie z tą zasadą wszystkie oferty pracy muszą zawierać określone wymagane pola, aby mogły pojawiać się w wynikach wyszukiwania Google. Stosując się do tych zasad, zapewniasz, że informacje o Twojej firmie są dokładne i przydatne dla użytkowników.

Jeśli Twoja witryna spełnia określone kryteria, możesz zaoferować bezpośrednie wrażenia z aplikacji, takie jak zapewnienie pełnego procesu aplikacji w Twojej witrynie lub umożliwienie użytkownikom składania wniosków bez konieczności klikania dodatkowych linków lub wielokrotnego podawania informacji o użytkowniku. Google ciężko pracuje, aby uwzględnić te informacje w swoich wynikach wyszukiwania, chociaż możesz nie widzieć żadnych natychmiastowych wyników. W tym samym czasie firma wydała nową politykę treści redakcyjnych dla ofert pracy w wyszukiwarce Google, która obejmuje kierowanie na tekst i obrazy, które są przeszkadzającymi, nadmiernymi i rozpraszającymi reklamami lub treściami, które nie wnoszą żadnej wartości do publikowanych wskazówek. Oferty pracy powinny również być zgodne z podstawowymi zasadami gramatyki.

Zespół wyszukiwarki Google ogłosił nową politykę treści redakcyjnych dotyczących publikowania ofert pracy, która wejdzie w życie 1 października 2021 r. Celem tej polityki jest poprawa jakości wyników wyszukiwania i opracowanie nowych funkcji produktu.

Polityka opiera się na badaniach wykazujących, że pewne aspekty strony internetowej wpływają na zaufanie osób poszukujących pracy. Aby rozwiązać te problemy, właścicielom witryn zaleca się podjęcie kroków, takich jak sprawdzenie, czy w ich witrynie nie ma oszustw lub spamu oraz zapewnienie dobrego komfortu użytkowania. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z dokumentacją dla programistów w wyszukiwarce Google dotyczącą polityki treści redakcyjnych dotyczących publikowania ofert pracy.

W tym artykule znajdziesz wskazówki, jak uniknąć frustrujących osób poszukujących pracy nieaktualnymi ogłoszeniami o pracę. Zaleca się usuwanie nieaktualnych ofert pracy i aktualizowanie daty publikacji. Ponadto ważne jest, aby informacje zawarte w ofertach pracy i tagach były dokładne.

W Google ciężko pracujemy, aby wyniki wyświetlane w naszej wyszukiwarce były godne zaufania i zapewniały dobre wrażenia użytkownika. Wierzymy, że ten cel jest wspólny dla wszystkich stron internetowych, które pomagają osobom poszukującym pracy znaleźć pracę. Jeśli masz jakieś pytania lub przemyślenia na ten temat, skontaktuj się z nami za pośrednictwem Społeczności Centrum wyszukiwania Google lub [Twitter] (https://support.google.com/webmasters/community){rel="nofollow"} ://twitter.com/googlesearchc){rel="nofollow"}.

Podkreśl, jak wspierać swoich klientów w wyszukiwarce Google.
Klienci często szukają sposobów na skontaktowanie się z firmami, a Google stara się im pomóc [pod każdym względem], prezentując najlepsze dostępne informacje (https://developers.google.com/search/docs...
Czytaj więcej
Odpowiedzi na niektóre często zadawane pytania dotyczące pojawiania się w Google News
Google chce pomóc wszystkim zrozumieć świat, udostępniając ludziom trafne i wiarygodne wiadomości od różnych zaufanych wydawców. Aby to zrobić, mają kilka usług, w tym Google News, Google Search, Goog...
Czytaj więcej