Recenzje produktów to cenne źródło informacji dla użytkowników, którzy mogą sprawdzić, który produkt kupić. Recenzje produktów często zawierają listę zalet i wad, które według naszych badań są popularne wśród kupujących przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Ze względu na ich znaczenie dla użytkowników wyszukiwania Google mogą wyróżniać za i przeciw w segmencie recenzji produktów w wynikach wyszukiwania.

Możesz poinformować Google o swoich zaletach i wadach, podając ustrukturyzowane dane za i przeciw na stronie komentarzy redakcyjnych. Gdy dodajesz uporządkowane dane do strony internetowej, możesz skorzystać z Testu wyników z elementami rozszerzonymi, aby upewnić się, że jest on poprawny i Wyszukiwanie działa. Oprócz wszystkich innych typów danych strukturalnych obsługiwanych przez wyszukiwarkę Google narzędzie zostało ostatnio rozszerzone o badanie mocnych i słabych stron danych strukturalnych.
Jeśli nie podasz uporządkowanych danych, Google może spróbować automatycznie zidentyfikować mocne i słabe strony wymienione na stronie. Jednak Google będzie traktować priorytetowo dostarczone przez Ciebie uporządkowane dane przed automatycznie wyodrębnionymi danymi. Właściciele witryn przetestowali to i przekazali pozytywne opinie.
Aby to zilustrować, oto przykładowa strona internetowa z ustrukturyzowanymi danymi zakodowanymi w formacie JSON-LD, które można wykorzystać w powyższych wynikach wyszukiwania. Pamiętaj, że tekst w uporządkowanych danych musi dokładnie odpowiadać tekstowi na Twojej stronie.
Tekst zawiera szczegółowe podsumowanie mocnych i słabych stron produktu. Pozytywnymi aspektami tego produktu są jego spójne wyniki i przejrzystość. Jednak wady to brak ochrony dzieci i zaawansowane funkcje.
Obecnie tylko strony redakcyjne z recenzjami produktów są objęte ulepszeniami w zakresie zalet i wad w wyszukiwarce, a nie strony produktów sprzedawców czy recenzje produktów klientów. Usługa jest dostępna w języku niderlandzkim, angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim, japońskim, polskim, portugalskim, hiszpańskim i tureckim we wszystkich krajach, w których obsługiwana jest wyszukiwarka Google.
Więcej informacji na temat wdrażania zalet i wad uporządkowanych danych znajdziesz w [dokumentacji Centrum wyszukiwania Google na temat uporządkowanych danych produktu](https://developers.google.com/search/docs/appearance/structured-data/product #za -przeciw){rel="nofollow"}. Aby uzyskać więcej porad, odwiedź stronę pomocy Centrum wyszukiwania Google i nasze publiczne [forum](https://support .google .com/webmasters/społeczność){rel="nofollow"}.