źródło google news

June 1, 2021

Ważnym sposobem, w jaki źródła wiadomości budują zaufanie odbiorców, jest dostarczanie informacji o swoich artykułach i witrynach internetowych. Obejmuje to takie informacje, jak wyraźna data i autor, a także informacje o autorze, źródle wiadomości, firmie lub sieci, która za nią stoi oraz dane kontaktowe. Ta przejrzystość pomaga zapewnić, że czytelnicy mogą łatwo zrozumieć, co czytają, oglądają lub czego słuchają oraz kto stworzył te treści.

Przejrzystość jest również ważną częścią zasad Google dotyczących wiadomości. Te zasady pomagają określić, jakie treści można publikować w Wiadomościach Google i [innych platformach informacyjnych](https : //support.google.com/news/publisher-center/answer/9607026){rel="nofollow"} pomagają nam promować treści z zaufanych, wiarygodnych źródeł. Dzisiaj przedstawimy więcej informacji o naszej polityce przejrzystości, ponieważ chcemy pomóc źródłom wiadomości zrozumieć zasady tej polityki i sposoby ich przestrzegania w praktyce.

Poynter Institute przedstawia kilka zasad, które kierują ich podejściem do określania, które źródła wiadomości są uważane za wiarygodne. Zasady te opierają się na badaniach naukowych, najlepszych praktykach dziennikarskich i testach użytkowników. Niektóre punkty obejmują rozważenie różnych oczekiwań i praktyk na poziomie regionalnym i krajowym, rozważenie szerokiego zakresu praktyk redakcyjnych oraz uznanie, że globalny ekosystem wiadomości jest zróżnicowany i ewoluuje. Postępując zgodnie z tymi wytycznymi, Poynter ma na celu stworzenie przejrzystej i wszechstronnej polityki, która dokładnie ocenia wiarygodność źródeł wiadomości z całego świata.

Wskazówki dotyczące oceny jakości wyszukiwania Google mają na celu pomóc firmie Google w ocenie jakości witryn. Wytyczne uwzględniają informacje „wyraźnie dostępne dla użytkowników” do oceny serwisu. Obejmuje to informacje takie jak autor, data publikacji i tagi wskazujące rodzaj artykułu.

Na poziomie witryny Google szuka informacji, które pomagają czytelnikom zrozumieć przeznaczenie witryny, jej strukturę oraz rodzaj informacji, jakich mogą się spodziewać. Obejmuje to deklaracje misji, zasady i standardy redakcyjne, informacje o pracownikach i życiorysy, nieogólne informacje kontaktowe oraz inne informacje na poziomie organizacji, takie jak właściciele i/lub źródła finansowania.

Przejrzystość jest ważną wartością dla organizacji informacyjnych, ale wymaga ostrożnego podejścia uwzględniającego lokalne normy, filozofię i zasoby redakcyjne. Zespół Google News dokłada wszelkich starań, aby zwiększyć przejrzystość i pomóc źródłom wiadomości w zdobyciu uznania za swoją pracę. To zobowiązanie znajduje odzwierciedlenie w naszych zasadach, od próśb o usunięcie treści po wyświetlanie informacji zweryfikowanych. Mamy nadzieję, że dzięki przejrzystości naszych zasad i procesów pomożemy ludziom na całym świecie lepiej zrozumieć wiadomości.

Szukaj na Google I/O 2021
Google I/O to nasz coroczny festiwal programistów, który w tym roku jest wirtualny. Ale tak jak w przypadku każdego wydarzenia, czy to wirtualnego, czy osobistego, podczas trzydniowego wydarzenia omów...
Czytaj więcej
Aktualizowanie filtrów wyrażeń regularnych w Search Console: krótkie wskazówki
Firma Google ogłosiła niedawno udoskonalenia filtrowania danych w swoich raportach wydajności Search Console. Ta nowa funkcja umożliwia użytkownikom filtrowanie danych raportu przy użyciu wyrażeń regu...
Czytaj więcej